Wyniki badań

Dobra atmosfera pracy ważniejsza niż prywatna opieka medyczna

Pracownicy w Polsce najbardziej w pracy cenią sobie czynniki podnoszące ich komfort: przyjazną atmosferę, stabilność zatrudnienia oraz dobrą lokalizację. Dużo mniej ważna jest prywatna opieka zdrowotna czy karnet na siłownię. Co trzeci Polak przyznaje, że całkowicie zachowuje równowagę między pracą, a życiem prywatnym - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia realizuje pierwsze kompleksowe badanie na temat esportu w Polsce

Instytut ARC Rynek i Opinia wraz z Gameset - agencją marketingu gamingowego rozpoczął realizację pierwszego kompleksowego badania na temat polskich fanów sportów elektronicznych: "Polski odbiorca esportu - zwyczaje, postawy, preferencje". Raport będzie rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą już w kwietniu.
Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia partnerem konkursu Zbadaj.to

ARC Rynek i Opinia został partnerem konkursu Zbadaj.to. Konkurs jest organizowany od ośmiu lat przez PTBRiO i OFBOR, dwie największe organizacje w branży badawczej i kierowany jest do osób w wieku 20-25 lat studiujących na wyższych uczelniach na dowolnym kierunku studiów. Zwycięzcy otrzymują staże w firmach partnerujących konkursowi.
Przeczytaj więcej

Samopoczucie Polaków na dostateczny z plusem

Polacy oceniają swoje codzienne samopoczucie na trzy z plusem - zarówno stan zdrowia, jak i kondycję psychiczną oraz fizyczną. Regularne badania profilaktyczne wykonuje co trzeci Polak, a co dziesiąty w ogóle nie kontroluje swojego stanu zdrowia. Prywatna służba zdrowia jest przez respondentów dużo lepiej oceniana niż publiczna - wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Niemal połowa Polaków nadal będzie robiła zakupy w niedzielę

Niedziela to dla większości Polaków dzień handlowy - 78% z nich przyznaje, że w ciągu ostatnich czterech tygodni robiła zakupy w ten dzień tygodnia. Mimo nowej ustawy o zakazie handlu w niedzielę 45% badanych planuje nadal robić zakupy w niedziele, tylko w innych - czynnych - sklepach. W największym stopniu Polacy swoje zakupy przeniosą do małych sieciowych sklepów spożywczych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Sporty zimowe lubiane przez Polaków pod warunkiem, że są sukcesy

Ulubioną dyscypliną sportową Polaków są skoki narciarskie, a wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych. Popularne i chętnie oglądane są jednak tylko te dyscypliny, gdzie Polacy odnoszą sukcesy - tak wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Tanie zabawki - w hipermarkecie lub Internecie

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty - to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś - pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku

Liderem najnowszego rankingu infolinii bankowych jest Bank Pekao SA, który okazał się najlepszy zarówno w kontakcie przez telefon jak i e-mail. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej swój wynik poprawił Raiffeisen Polbank. Dwukrotnie wydłużył się średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową otrzymywaną z banków - wynika z XVI fali Badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia. 
Przeczytaj więcej

Wyniki Monitora Satysfakcji Klientów Detalicznych Banków w Parkiet TV

7 grudnia 2017 w Parkiet TV przedstawione zostały wyniki Monitora Satysfakcji Klientów Detalicznych Banków. Grzegorz Sygnowski, kierownik projektu przedstawił jego założenia, jak również opowiedział o wybranych rankingach, które powstały w wyniku badania.
Przeczytaj więcej

Wyniki XII edycji Superbrands

Znane są już wyniki XII edycji Superbrands - po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce, które przeprowadził instytut ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel