Wyniki badań

Diesel na cenzurowanym

Diesel na cenzurowanym

W ruchu samochodowym najbardziej negatywnie na jakość powietrza, a tym samym zdrowie mieszkańców, wpływają pojazdy z silnikami diesla. Kto i gdzie w Polsce jeździ dieslami? 


Przeczytaj więcej

Polacy o carsharingu

Polacy o carsharingu

Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć.


Przeczytaj więcej

Wyniki badania infolinii bankowych

Wyniki badania infolinii bankowych

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. To drugi rok z rzędu, kiedy bank ten plasuje się na pierwszym miejscu. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. Średnia ocena infolinii bankowych obniżyła się w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 punkty.


Przeczytaj więcej

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych banków

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych banków

Z najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Bank te otrzymują tytuł: „Bank doceniony przez klientów 2018”. 


Przeczytaj więcej

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jego powrót do wyścigów to duża szansa na to, by Formuła 1 jako dyscyplina mocno skoczyła w górę w rankingu najbardziej lubianych dyscyplin wśród Polaków. Obecnie zajmuje trzynaste miejsce. 


Przeczytaj więcej

Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych. Wzrosty odnotowały konkursy, zaproszenia na imprezy i wydarzenia sponsorowane - wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy

Sieci handlowe a małe niezależne sklepyPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy "po drodze". Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami. Jakimi - sprawdź w Monitorze sieci handlowych ARC Rynek i Opinia
Przeczytaj więcej

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją - sprawdzanie aktualnych promocji - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście wiarygodności prezentowanych produktów i usług to portale plotkarskie, Facebook oraz telewizja publiczna. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze - do 24-ego roku życia - tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel