Wyniki badań

Wyniki badania infolinii bankowych

Wyniki badania infolinii bankowych

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. To drugi rok z rzędu, kiedy bank ten plasuje się na pierwszym miejscu. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. Średnia ocena infolinii bankowych obniżyła się w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 punkty.


Przeczytaj więcej

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych banków

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych banków

Z najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Bank te otrzymują tytuł: „Bank doceniony przez klientów 2018”. 


Przeczytaj więcej

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Blask Formuły 1 nie gaśnie

Robert Kubica, polska twarz Formuły 1, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Jego powrót do wyścigów to duża szansa na to, by Formuła 1 jako dyscyplina mocno skoczyła w górę w rankingu najbardziej lubianych dyscyplin wśród Polaków. Obecnie zajmuje trzynaste miejsce. 


Przeczytaj więcej

Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Promocje: obniżka cen w dół, konkursy i degustacje w górę

Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych. Wzrosty odnotowały konkursy, zaproszenia na imprezy i wydarzenia sponsorowane - wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy

Sieci handlowe a małe niezależne sklepyPolacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz jako miejsca, w których można zrobić zakupy "po drodze". Z kolei sieci handlowe wyróżniają się, zdaniem Polaków, innymi cechami. Jakimi - sprawdź w Monitorze sieci handlowych ARC Rynek i Opinia
Przeczytaj więcej

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Polacy przekonują się do mobilnych aplikacji programów lojalnościowych

Rośnie odsetek osób używających aplikacji mobilnych programów lojalnościowych. Obecnie z aplikacji korzysta 60% uczestników takich programów. Największą zaletą zdaniem użytkowników jest brak konieczności posiadania karty plastikowej, a najczęściej wykorzystywaną funkcją - sprawdzanie aktualnych promocji - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne najbardziej wiarygodne

Portale specjalistyczne, fora dyskusyjne oraz portale ogólnoekonomiczne to, zdaniem internautów, miejsca, gdzie najlepiej szukać wiarygodnej informacji na temat produktów i usług. Z kolei miejsca, co do których respondenci mają najmniejsze zaufanie w kontekście wiarygodności prezentowanych produktów i usług to portale plotkarskie, Facebook oraz telewizja publiczna. Najbardziej ufne wobec wszelkich mediów są osoby najmłodsze - do 24-ego roku życia - tak wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Organizacja życia zdrowotnego - raport

Organizacja życia zdrowotnego - raport

ARC Rynek i Opinia na zlecenie portalu iWylecz24.pl zrealizowało badanie na temat zwyczajów Polek związanych z organizacją życia zdrowotnego.


Przeczytaj więcej

Młodzi w kawiarniach

Częściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz, inne niż kawa, napoje gorące. Mimo, że ich ulubioną kawą jest latte to niemal równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel