Wyniki badań

Jak kochają Polacy?

Jak kochają Polacy?Polacy twierdzą, że miłość nadaje sens ich życiu, a życie w związku jest łatwiejsze. Nie miłość do dzieci lub ojczyzny, a uczucie do partnera/-ki stawiają na pierwszym miejscu. Nie tzw. „papier”, lecz miłość, szacunek i zaufanie są fundamentem i spoiwem związku.
Przeczytaj więcej

Sport potrzebuje sponsoringu

Sport potrzebuje sponsoringuZ najnowszego raportu Sponsoring Monitor wynika, że ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, że dana firma jest sponsorem spowodował, że zainteresowali się jej ofertą. Najbardziej znanym sponsorem w Polsce jest Orlen. 
Przeczytaj więcej

¼ Polaków uważa, że smog występuje tylko w dużych miastach

¼ Polaków uważa, że smog występuje tylko w dużych miastach

„Smog…szkodzi tylko dzieciom i kobietom w ciąży; …występuje tylko wtedy, kiedy jest zła pogoda; …jest tylko w zimie.” To tylko niektóre z mitów na temat tego zjawiska – tak wynika z ogólnopolskiego badania, które przeprowadziliśmy na zlecenie eurobanku.



[1] Badanie zrealizowano techniką wywiadów internetowych CAWI, z wykorzystaniem panelu internautów ARC Rynek i Opinia – ePanel. Łącznie zrealizowano N=3283 wywiady. Próba badawcza była reprezentatywna dla Polaków w wieku 18-65 lat. Badanie zostało zrealizowane we wrześniu  2018 r.


Przeczytaj więcej

Polscy seniorzy to w większości optymiści

Polscy seniorzy to w większości optymiści

Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia. Mimo, iż co trzeci nie jest zadowolony ze swojego zdrowia, a 37% musi żyć skromnie lub bardzo skromnie. Najważniejszymi osobami w ich życiu są dzieci, współmałżonek/partner i wnuki.


Przeczytaj więcej

Jedzenie z McDonald’s i hotdogi najczęściej wybierane podczas podróży z dziećmi

Jedzenie z McDonald’s i hotdogi najczęściej wybierane podczas podróży  z dziećmiRodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją sieciową zlokalizowaną przy drodze jest McDonald’s. 
Przeczytaj więcej

Diesel na cenzurowanym

Diesel na cenzurowanymW ruchu samochodowym najbardziej negatywnie na jakość powietrza, a tym samym zdrowie mieszkańców, wpływają pojazdy z silnikami diesla. Kto i gdzie w Polsce jeździ dieslami? 
Przeczytaj więcej

Polacy o carsharingu

Polacy o carsharingu

Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć.


Przeczytaj więcej

Wyniki badania infolinii bankowych

Wyniki badania infolinii bankowych

Z najnowszego badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. To drugi rok z rzędu, kiedy bank ten plasuje się na pierwszym miejscu. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. Średnia ocena infolinii bankowych obniżyła się w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3 punkty.


Przeczytaj więcej

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych banków

Już są najnowsze wyniki Monitora satysfakcji klientów detalicznych bankówZ najnowszego Monitora Satysfakcji klientów detalicznych banków wynika, że bankami z najwyższą satysfakcją są: Bank Millennium, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Bank te otrzymują tytuł: „Bank doceniony przez klientów 2018”. 
Przeczytaj więcej

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Nadchodzi Black Friday. Kogo spotkamy na łowach?

Black Friday w tym roku to piątek, 23 listopada. Co piąty Polak przyznaje, że lubi to święto zakupów. Jego miłośnikami są zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Najczęściej jednak osoby młode – do 34 roku życia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel