Wyniki badań

Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa

Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa81% Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku otrzymało alert z RCB (Rządowego Centrum Bezpieczeństwa) w postaci wiadomości SMS, ostrzegający przed zagrożeniem dla ludności cywilnej na terenie miejsca ich zamieszkania. Tylko co dziesiąty Polak uważa alerty za bezużyteczne, wśród osób do 24-ego roku życia odsetek ten wzrasta niemal dwukrotnie. 
Przeczytaj więcej

Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieni

Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieniRośnie odsetek fanów esportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności, wyjątek stanowi Intel. Aż 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1%. 
Przeczytaj więcej

Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” Polaków

Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” PolakówStacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Tym samym zdeklasowały wszystkie inne, również lodziarnie i kawiarnie, które są na dalszych pozycjach. 
Przeczytaj więcej

Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mail

Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mailOd czterech sekund do prawie dwóch minut – tyle trzeba czekać na połączenie telefoniczne z bankowym konsultantem. Z kolei na odpowiedź mailową – od godziny do ponad dwóch dni. 
Przeczytaj więcej

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnie

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnieW ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Ponadto, wyższy niż dziesięć lat temu jest odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. 
Przeczytaj więcej

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?Jazda na rowerze to najchętniej uprawiany sport przez Polaków, zaraz na drugim miejscu plasuje się bieganie. Wyraźnie jednak widać różnice międzypokoleniowe. Nie w każdej grupie wiekowej jazda na rowerze jest w TOP 5 i nie każda grupa równie intensywnie biega. Kto i jak uprawia sport? 
Przeczytaj więcej

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w rokuRusza kampania społeczno-edukacyjna "W kobiecym interesie" zachecająca Polki do regularnych badań ginekologicznych.
Przeczytaj więcej

Polacy a hejt

Polacy a hejt

Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie.


Przeczytaj więcej

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie planują zwiększać konsumpcji

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej,  ale nie planują zwiększać konsumpcji

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. Tylko 14% badanych spodziewa się pogorszenia swojej sytuacji finansowej. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. 


Przeczytaj więcej

Polacy nie chcą dalszego ograniczania handlu w niedzielę

Polacy nie chcą dalszego ograniczania handlu w niedzielę

Co trzeci Polak uważa, że każda niedziela powinna być handlowa, a co piąty jest za całkowitym zakazem handlu w niedzielę. Niemal połowa (48%) akceptuje jakąś formę ograniczenia handlu. Spośród osób akceptujących zakaz handlu w niedzielę najwięcej jest zwolenników dwóch niedziel handlowych. 


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel