Wyniki badań

Polki pod badawczą lupą

Polki pod badawczą lupąJakie są Polki? Przedstawiamy wyniki z różnych badań zrealizowanych przez nas w 2020 roku.
Przeczytaj więcej

Badanie OOH Café: Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw

Badanie OOH Café: Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw

Udział stacji paliw i sklepów spożywczych w kawiarnianym torcie istotnie urósł w trakcie lockdownu. Z kolei udział kawiarni i lodziarni spadł niemal o połowę w stosunku do czasu sprzed COVID-19, zaś barów i restauracji – o 7 p.p. – wynika z badania OOH Café ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Polacy bardziej zainteresowani sportem

Polacy bardziej zainteresowani sportem

W „roku pandemicznym” odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie aż 90% Polaków łącznie przyznaje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Polacy przeciwni przedłużaniu ograniczeń

Polacy przeciwni przedłużaniu ograniczeń

58% Polaków uważa, że przedłużanie obostrzeń obejmujących m.in. gastronomię, hotelarstwo, obiekty sportowe czy galerie handlowe nie jest słuszną decyzją. 


Przeczytaj więcej

Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni

Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni

O 13 punktów procentowych wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na COVID-19 – takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41%) i ludzi młodych (44%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Banki z najwyższą satysfakcją klientów

Banki z najwyższą satysfakcją klientów

ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium uzyskały najwyższe wyniki w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków. Największą lojalnością odznaczają się klienci ING Banku Śląskiego. Oni też są najbardziej skłonni polecać jego produkty i usługi – tak wynika z najnowszego raportu Monitor satysfakcji klientów banków zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Najlepsze infolinie bankowe – wyniki badania

Najlepsze infolinie bankowe – wyniki badania

Z najnowszej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA. Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www poczekamy w Santander Bank Polska.


Przeczytaj więcej

Polacy nie wiedzą, czego się spodziewać po 2021 roku

Polacy nie wiedzą, czego się spodziewać po 2021 roku

67% Polaków uważa, że 2020 rok był jednym z najgorszych okresów w ich życiu. Co trzeci badany (31%) przyznaje, że stracił w tym roku zawodowo, a 43% respondentów twierdzi, że 2020 rok miał negatywny wpływ na ich życie osobiste. 37% Polaków uważa, że najbliższy rok będzie tak samo zły jak obecny. Co trzeci Polak przyznaje, że nie wie, czego ma się spodziewać po 2021 roku (35%), a 28% uważa, że będzie lepszy. Najmniej optymistyczne są osoby w wieku 45-65 lat, najbardziej optymistyczne – w wieku 18-34 lata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Trzykrotnie więcej Polaków mogło przejść już COVID-19

Trzykrotnie więcej Polaków mogło przejść już COVID-19

Nawet trzykrotnie więcej Polaków w wieku 18-65 lat mogło przejść COVID-19 niż to podają statystki. Przyczyną jest rezygnacja z robienia testów, głównie ze względu na małą intensywność objawów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.


Przeczytaj więcej

Polacy niezdecydowani w kwestii szczepienia na COVID-19

Polacy niezdecydowani w kwestii szczepienia na COVID-19

Tylko 17% Polaków zamierza się zaszczepić na COVID-19 tak szybko jak to będzie możliwe, a 23% - dopiero po jakimś czasie. 38% badanych nie zamierza się szczepić w ogóle, a co piąty nie ma w tym temacie zdania – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel