Wyniki badań

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Rodzice dzieci w wieku szkolnym oceniają polską edukację na dostateczny z plusem (3,4). Dotyczy to zarówno szkół podstawowych jak i średnich. 51% rodziców uważa, że system edukacji w Polsce wymaga istotnych zmian. 


Przeczytaj więcej

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

Co czwarty Polak przyznaje, że od marca rzadziej przechodził infekcje górnych dróg oddechowych niż jeszcze rok temu. Tylko 8% badanych twierdzi, że chorowało częściej. Środki mające zapobiegać COVID-19 chronią nas też przed innymi wirusami – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia. 


Przeczytaj więcej

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

COVID-19 zmienia stosunek Polaków do szczepień

Rośnie grupa Polaków pozytywnie nastawiona do szczepień. Co piąty Polak deklaruje, że chce się zaszczepić na grypę. To czterokrotnie więcej niż zaszczepionych osób w zeszłym roku. Co piaty Polak w trakcie pandemii zmienił również swój stosunek do szczepień na bardziej pozytywny. Niemal połowa z nas bardziej obawia się obecnie infekcji górnych dróg oddechowych niż przed pandemią – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Pandemia uczy nas higieny

Pandemia uczy nas higieny

37% Polaków uważa noszenie maseczek w przestrzeni publicznej za uciążliwe. Jednocześnie za najbardziej uzasadnione ograniczenia Polacy uważają: dystansowanie społeczne oraz higienę rąk. Zdaniem badanych, najłatwiej jest się zarazić koronawirusem na weselach i pogrzebach oraz w środkach komunikacji miejskiej – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego przy współpracy z PZU Zdrowie


Przeczytaj więcej

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Polacy oszczędzają dzięki mobilnym aplikacjom programów lojalnościowych

Monitor Programów Lojalnościowych: Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji.


Przeczytaj więcej

Polacy niechętni telemedycynie

Polacy niechętni telemedycynie

Polacy wolą medycynę tradycyjną od telemedycyny. Trzy czwarte badanych twierdzi, że telemedycyna nie zastąpi osobistego kontaktu z lekarzem, niemal połowa uważa, że wizyty telefoniczne lub online są nieskuteczne, a lekarze mniej się podczas takich wizyt starają. Takie opinie są powszechne, niezależnie od grupy wiekowej – tak wynika z naszego najnowszego badania.


Przeczytaj więcej

Polski odbiorca esportu - wyniki badania

Polski odbiorca esportu - wyniki badania

Z naszego badania "Polski odbiorca esportu" wynika, że prawie 2 miliony osób powyżej 15-tego roku życia ma kontakt z esportem. Esport ma swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring esportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna sponsorów esportu i pozytywnie ich ocenia przez pryzmat sponsorowania. Spontanicznie widzowie esportu najczęściej jako sponsorów wymieniają marki: Intel, Redbull i Play.


Przeczytaj więcej

Kawa „na mieście” w czasach pandemii

Kawa „na mieście” w czasach pandemii

Z najnowszego badania Cafe Monitor wynika, że pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy „na mieście”. Obecnie pijemy kawę w większym stopniu „przy okazji” zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem spadł o 9 p.p. odsetek osób pijących kawę „na mieście”, mniej osób pije też kawę późnym popołudniem.


Przeczytaj więcej

Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie

Połowa Polaków traktuje pandemię poważnie

Z najnowszej fali badania "Konsumpcja w cieniu koronawirusa" wynika, że połowa Polaków przyznaje, że bardzo poważnie traktuje pandemię. Podobny odsetek stara się odciąć od negatywnych informacji, a bardziej niż samego koronawirusa obawia się jego wpływu na gospodarkę. Co czwarty Polak przyznaje, że jest zmęczony tematem pandemii. Jednocześnie dostrzegamy też jej pozytywne skutki – główne to: większa dbałość o higienę oraz więcej czasu spędzonego z rodziną.


Przeczytaj więcej

Polacy chętnie korzystają z zakładów bukmacherskich

Polacy chętnie korzystają z zakładów bukmacherskich

Rynek bukmacherski w Polsce ma się bardzo dobrze. Największe zakłady bukmacherskie – STS Zakłady Bukmacherskie oraz Fortuna Zakłady Bukmacherskie – mają swoje miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych sponsorów piłki nożnej, najczęściej obstawianej dyscypliny i jednocześnie najpopularniejszej dyscypliny sportu w naszym kraju. Zakładami bukmacherskimi najbardziej zainteresowani są mężczyźni w wieku 25-34 lat – wynika z naszego raportu.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel