2020-07-22 Konsumpcja w cieniu koronawirusa - badanie z pomiarem co 2 tygodnie! |
Konsumpcja w cieniu koronawirusa – jak COVID-19 zmienia konsumenta? – nowe badanie ARC Rynek i Opinia W czasie epidemii koronawirusa w Polsce funkcjonowanie firm oraz zachowania konsumenckie zmieniają się z dnia na dzień, dlatego tak ważne jest stałe monitorowanie i dopasowywanie się do warunków.
Dlatego w ramach projektu zaplanowaliśmy stały pomiar co 2 tygodnie.
Nasze badanie da odpowiedzi na następujące pytania:
Badanie będzie realizowane metodą CAWI (tracking) na reprezentatywnej pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości zamieszkania, wykształcenia oraz regionu GUS próbie populacji Polaków w wieku 18-65, N=800 tygodniowo. Badanie będzie realizowane w trakcie trwania epidemii koronawirusa oraz 4 tygodnie po jej oficjalnym zakończeniu. W zależności od sytuacji związanej z epidemią koronawirusa możliwa zmiana częstotliwości realizacji badania (N=800 co dwa tygodnie).
WYNIKI będą dostępne poprzez przeglądarkę on-line, gdzie będą się one pojawiały w ciągu 2 dni od momentu zakończenia każdej fali badania.
W ramach badania jest możliwość zamówienia pytań na wyłączność.
Kontakt:
Krzysztof Szczerbacz Krzysztof.szczerbacz@arc.com.pl Tel: 696876725 |