Blog

Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka?

Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka?

Jakich zachowań oczekują konsumenci od marek? A może już niczego nie oczekują? 


Przeczytaj więcej

Co Polacy wiedzą o koronawirusie?

Co Polacy wiedzą o koronawirusie?Polacy, tuż za Chińczykami, są najbardziej świadomi tego, że koronawirus przenosi się drogą kropelkową. 90% Polaków twierdzi, że wie, jakie są objawy koronawirusa, 39% uważa, że ma na ten temat wiedzę szczegółową. Jednocześnie jesteśmy w czołówce społeczeństw, które uważają, że koronawirus jest łagodną odmianą grypy i nie należy się nim przejmować (16%) – wynika z badania sieci IRiS, którego polską część przeprowadziło ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Badania rynku w dobie koronawirusa

Badania rynku w dobie koronawirusa

Czy pojawienie się koronawirusa i zagrożenie epidemią ma jakikolwiek wpływ na rynek badań, szczególnie na ich realizację?


Przeczytaj więcej

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi Żyjemy w coraz bardziej konkurencyjnym świecie, przepływ informacji odbywa się coraz szybciej, wszyscy chcemy wiedzieć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Dla podmiotów gospodarczych coraz istotniejsze staje się natychmiastowe i właściwe rozpoznanie opinii klientów i błyskawiczna reakcja na nie, zwłaszcza, jeśli klienci mają negatywne doświadczenia z marką lub obsługą klienta.
Przeczytaj więcej

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Zakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?


Przeczytaj więcej

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli  badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Customer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą, otrzymanie produktu/usługi, satysfakcja z całego procesu.


Przeczytaj więcej

Polityka, obyczaje i pieniądze

Polityka, obyczaje i pieniądze

Znacząca część konsumentów w targetach to osoby, które urodziły się pod koniec lat 80-tych lub jeszcze później. Nie mogą więc one pamiętać czasów PRL, kartek, oranżady w torebkach czy „Niewolnicy Izaury”. Nie pamiętają pustych półek sklepowych, kolejek za proszkiem do prania, papierem toaletowym, a pomarańczy używają tylko do Aperol Spritz. Warto spojrzeć z dystansu na ostatnie 30-lecie pod kątem najważniejszych wydarzeń i zjawisk, które miały wpływ na nastroje społeczne.


Przeczytaj więcej

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Pracujemy po to, by żyć. Albo żyjemy po to, aby pracować. Samych podejść do pracy jest tyle, ilu jest ludzi pracujących, ale nie sposób nie dostrzec pewnych trendów w tych podejściach zmieniających się na przestrzeni lat. Bo zmieniają się czynniki społeczne, polityczne, zmieniamy się my – i to, co uznajemy za normę.


Przeczytaj więcej

Ciasteczko do CAWI?

Ciasteczko do CAWI? O zastosowaniu technologii śledzenia cookies do rekrutacji respondentów w badaniach CAWI
Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel