Blog

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli  badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Customer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą, otrzymanie produktu/usługi, satysfakcja z całego procesu.


Przeczytaj więcej

Polityka, obyczaje i pieniądze

Polityka, obyczaje i pieniądze

Znacząca część konsumentów w targetach to osoby, które urodziły się pod koniec lat 80-tych lub jeszcze później. Nie mogą więc one pamiętać czasów PRL, kartek, oranżady w torebkach czy „Niewolnicy Izaury”. Nie pamiętają pustych półek sklepowych, kolejek za proszkiem do prania, papierem toaletowym, a pomarańczy używają tylko do Aperol Spritz. Warto spojrzeć z dystansu na ostatnie 30-lecie pod kątem najważniejszych wydarzeń i zjawisk, które miały wpływ na nastroje społeczne.


Przeczytaj więcej

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Pracujemy po to, by żyć. Albo żyjemy po to, aby pracować. Samych podejść do pracy jest tyle, ilu jest ludzi pracujących, ale nie sposób nie dostrzec pewnych trendów w tych podejściach zmieniających się na przestrzeni lat. Bo zmieniają się czynniki społeczne, polityczne, zmieniamy się my – i to, co uznajemy za normę.


Przeczytaj więcej

Ciasteczko do CAWI?

Ciasteczko do CAWI? O zastosowaniu technologii śledzenia cookies do rekrutacji respondentów w badaniach CAWI
Przeczytaj więcej

Zwycięstwo badań w wyborach

Zwycięstwo badań w wyborach

Ostatnie wybory do Parlamentu Europejskiego wzbudzały wiele emocji. Głównie emocjonowano się tym, czy partia rządząca będzie miała przewagę czy może jednak Koalicja Europejska poradzi sobie z popularnością PiS. Jaką rolę odegrały w wyborach badania opinii?


Przeczytaj więcej

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Branża turystyczna musi w swoich ofertach brać pod uwagę coraz silniejsze na tym rynku trendy dotyczące przede wszystkim digitalizacji oraz specjalizacji oferty.


Przeczytaj więcej

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Rośnie liczba badań jakościowych przeprowadzanych online. Rozbudowane platformy z licznymi funkcjonalnościami pozwalają zrealizować cały proces badawczy za pośrednictwem internetu. Jak wyglądają takie badania, jakie są ich zalety i czego można się z nich dowiedzieć?


Przeczytaj więcej

Co w świecie badawczym piszczy?

Co w świecie badawczym piszczy?

Czyli, które zagadnienia wydają się być najważniejsze na międzynarodowym rynku badawczym ... 


Przeczytaj więcej

Homo consumens 2019

Homo consumens 2019Ograniczenie handlu w niedzielę, wzrost udziału e-commerce w handlowym torcie, pogoń za lojalnością klienta, fast shopping i slow shopping … w handlu dzieje się w ostatnich latach bardzo dużo. 
Przeczytaj więcej

Konsument w Ambiencie ..

Konsument w Ambiencie ..

 ... czyli, w jaki sposób rozwój nowej fazy Internetu może determinować zachowania konsumenckie?


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel