Blog

Marketing zamiast totalnej wojny

Marketing zamiast totalnej wojnyJuż po raz piąty nasz instytut przygotował ranking e-Gazel Biznesu czyli firm z branży e-commerce. Znalazło się w nim  306 podmiotów - osób prowadzących działalność gospodarczą oraz przedsiębiorstw, które w roku 2017 osiągnęły obroty od 50 tys. do 100 mln zł, a przy tym miały dodatni wynik finansowy i zanotowały wzrost przychodów między  rokiem 2016 a 2017.
Przeczytaj więcej

Customer Experience, czyli jak Cię doświadczają tak Cię oceniają

W ostatnich latach rynek podbiło pojęcie Customer Experience – bardzo popularne, ale wciąż jeszcze dość enigmatyczne, nie do końca zdefiniowane i zrozumiałe. Czym jest Customer Experience, czemu służy, na czym polega i jak się do tego zabrać?
Przeczytaj więcej

O dobrych polskich produktach warto głośno mówić

Eksponowanie narodowości marki jest na ogół skorelowane z branżą. Jeśli dany kraj szczyci się dobrej jakości produktami w danej branży, wówczas skłonność właścicieli marek do podkreślania ich narodowości jest większa.
Przeczytaj więcej

O rekomendowaniu i odradzaniu marek

Dlaczego jedne marki polecamy, a do innych zniechęcamy i jak to może wpływać na ich sprzedaż?
Przeczytaj więcej
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel