Blog

Ciasteczko do CAWI?

Ciasteczko do CAWI? O zastosowaniu technologii śledzenia cookies do rekrutacji respondentów w badaniach CAWI
Przeczytaj więcej

Zwycięstwo badań w wyborach

Zwycięstwo badań w wyborach

Ostatnie wybory do Parlamentu Europejskiego wzbudzały wiele emocji. Głównie emocjonowano się tym, czy partia rządząca będzie miała przewagę czy może jednak Koalicja Europejska poradzi sobie z popularnością PiS. Jaką rolę odegrały w wyborach badania opinii?


Przeczytaj więcej

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Branża turystyczna musi w swoich ofertach brać pod uwagę coraz silniejsze na tym rynku trendy dotyczące przede wszystkim digitalizacji oraz specjalizacji oferty.


Przeczytaj więcej

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Rośnie liczba badań jakościowych przeprowadzanych online. Rozbudowane platformy z licznymi funkcjonalnościami pozwalają zrealizować cały proces badawczy za pośrednictwem internetu. Jak wyglądają takie badania, jakie są ich zalety i czego można się z nich dowiedzieć?


Przeczytaj więcej

Co w świecie badawczym piszczy?

Co w świecie badawczym piszczy?

Czyli, które zagadnienia wydają się być najważniejsze na międzynarodowym rynku badawczym ... 


Przeczytaj więcej

Homo consumens 2019

Homo consumens 2019Ograniczenie handlu w niedzielę, wzrost udziału e-commerce w handlowym torcie, pogoń za lojalnością klienta, fast shopping i slow shopping … w handlu dzieje się w ostatnich latach bardzo dużo. 
Przeczytaj więcej

Konsument w Ambiencie ..

Konsument w Ambiencie ..

 ... czyli, w jaki sposób rozwój nowej fazy Internetu może determinować zachowania konsumenckie?


Przeczytaj więcej

Badania w kulisach władzy

Badania w kulisach władzy

Niewiele jest filmów, w których porusza się temat badań marketingowych czy badań opinii. Otóż film Vice, pokazując kulisy wielkiej polityki, wskazuje, jak często i jak istotną rolę odrywają w USA badania. 


Przeczytaj więcej

Mystery Shopping… Ile można włożyć na jednego wielbłąda?

Mystery Shopping… Ile można włożyć na jednego wielbłąda?

Badania Mystery Shopping, to metodologia znana i o ugruntowanej pozycji na rynku. Szczególnie chętnie korzystają z niej organizacje dysponujące rozbudowanymi sieciami obsługującymi klienta końcowego. Ponieważ badaniem tym zajmują się często nie tylko działy marketingu lecz takie działy jak rozwoju sieci, działy rozwoju standardów itp., oczekiwania od badań MS są bardzo szerokie, rosną z biegiem czasu.


Przeczytaj więcej

Badania deklaratywne trzymają się mocno

Badania deklaratywne trzymają się mocno

Każdy, kto zajmuje się badaniami rynku i opinii – czy to jako badacz w agencji czy jako odbiorca po stronie klienta – zadaje sobie czasem pytanie o wiarygodność deklaracji respondentów. Czy ludzie mówią nam prawdę? Czy są szczerzy w swoich deklaracjach? Czy ich zachowania rynkowe i społeczne są zgodne z tymi deklaracjami?

 


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel