Blog
Polki pod badawczą lupą

Przeczytaj więcej
Webinar „Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR?"

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar „Jak dobrze wykorzystać badania opinii w działaniach PR i CSR?”, który odbędzie się w czwartek, 11 marca o godz. 10.00.
Przeczytaj więcej
Badanie OOH Café: Zamiast do kawiarni – do sklepu lub na stację paliw

Udział stacji paliw i sklepów spożywczych w kawiarnianym torcie istotnie urósł w trakcie lockdownu. Z kolei udział kawiarni i lodziarni spadł niemal o połowę w stosunku do czasu sprzed COVID-19, zaś barów i restauracji – o 7 p.p. – wynika z badania OOH Café ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Webinar "Badania online na potrzeby prac naukowych"

Przeczytaj więcej
Polacy bardziej zainteresowani sportem

W „roku pandemicznym” odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie aż 90% Polaków łącznie przyznaje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Polacy przeciwni przedłużaniu ograniczeń

58% Polaków uważa, że przedłużanie obostrzeń obejmujących m.in. gastronomię, hotelarstwo, obiekty sportowe czy galerie handlowe nie jest słuszną decyzją.
Przeczytaj więcej
Rośnie chęć zaszczepienia się na COVID-19, ale młodzi ciągle sceptyczni

O 13 punktów procentowych wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na COVID-19 – takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41%) i ludzi młodych (44%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Banki z najwyższą satysfakcją klientów

ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium uzyskały najwyższe wyniki w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków. Największą lojalnością odznaczają się klienci ING Banku Śląskiego. Oni też są najbardziej skłonni polecać jego produkty i usługi – tak wynika z najnowszego raportu Monitor satysfakcji klientów banków zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Najlepsze infolinie bankowe – wyniki badania

Z najnowszej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA. Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www poczekamy w Santander Bank Polska.
Przeczytaj więcej