Blog

Marka i jej siła

Marka i jej siła

Co to znaczy, że marka jest silna? Czy wystarczy, że jest znana? A może przede wszystkim budzi emocje? Siła marki to bardzo złożone pojęcie. Silna marka to taka, która jest znana szerokiej rzeszy konsumentów, niesie ze sobą określoną wartość dla konsumenta, to w końcu marka lubiana i polecana. Jako partner badawczy Superbrands w ARC Rynek i Opinia od lat przyglądamy się markom i temu, jak są one odbierane przez konsumentów.


Przeczytaj więcej

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Szkoła oceniana na 3 z plusem

Rodzice dzieci w wieku szkolnym oceniają polską edukację na dostateczny z plusem (3,4). Dotyczy to zarówno szkół podstawowych jak i średnich. 51% rodziców uważa, że system edukacji w Polsce wymaga istotnych zmian. 


Przeczytaj więcej

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

COVID-19 zmniejsza liczbę innych infekcji

Co czwarty Polak przyznaje, że od marca rzadziej przechodził infekcje górnych dróg oddechowych niż jeszcze rok temu. Tylko 8% badanych twierdzi, że chorowało częściej. Środki mające zapobiegać COVID-19 chronią nas też przed innymi wirusami – wynika z badania Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ARC Rynek i Opinia. 


Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

ARC Rynek i Opinia w rankingu TOP Marka 2020

Z przyjemnością informujemy, że nasza firma znalazła się w XIII edycji rankingu najsilniejszych marek w mediach – Top Marka 2020, który przygotowuje miesięcznik PRESS oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.


Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel