Blog

Polacy nie chcą się szczepić na koronawirusa

Polacy nie chcą się szczepić na koronawirusaZ naszego badania wynika, że tylko co trzeci badany (37%) skorzystałby ze szczepionki przeciw COVID-19, gdyby była dostępna. Główne obawy Polaków to zbyt szybkie wprowadzanie szczepionki na rynek i brak zaufania do firm pracujących nad nią. Najbardziej ufni wobec szczepień są najmłodsi dorośli – osoby w wieku 18-24 lata. 
Przeczytaj więcej

Polacy chcieliby wrócić do kin i na koncerty

Polacy chcieliby wrócić do kin i na koncerty

Z naszego badania wynika, że 59% Polaków odczuwało brak wydarzeń kulturalnych z powodu pandemii. Dwie trzecie badanych deklaruje, że pójdzie do kina, jak już będzie taka możliwość, a połowa – chętnie wybierze się na koncert. Pytanie, czy zrobią to w obliczu licznych obostrzeń sanitarnych i konieczności używania maseczek podczas seansu czy imprezy?


Przeczytaj więcej

Konsumpcja w cieniu koronawirusa - nowe badanie z cotygodniowym pomiarem!

Konsumpcja w cieniu koronawirusa - nowe badanie z cotygodniowym pomiarem!W czasie epidemii koronawirusa w Polsce funkcjonowanie firm oraz zachowania konsumenckie zmianiają się z dnia na dzień: większość z nas zaczęła pracować zdalnie, komunikować się zdalnie oraz korzystać w większym stopniu z usług on-line. Tym samym rynek usług off-line stoi przed widmem zapaści. Dodatkowo eksperci prognozują, że epidemia spowoduje globalny kryzys gospodarczy. W obliczu tak istotnych zmian, które zachodzą na świecie w szybkim tempie, ARC Rynek i Opinia postanowiło rozpocząć stały monitoring zjawisk społecznych w Polsce. 
Przeczytaj więcej

Młodzi poważniej traktują temat pandemii

Młodzi poważniej traktują temat pandemii

Mimo niemal całkowitego odmrożenia gospodarki i życia codziennego po pandemii, młodzi ludzie z większą ostrożnością niż starsi podchodzą do tematu COVID-19. Częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia, częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki przebiega zbyt szybko – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki

Polacy boją się o dochody i ograniczają wydatki

75% Polaków przyznaje, że ograniczyło w ostatnim czasie wydatki na zakupy poza spożywcze. Główną przyczyną jest obawa o dochody. Zdecydowanie rzadziej chodzimy do galerii handlowych, jeżeli już to w konkretnym celu i spędzamy tam mniej czasu. Aż 81% z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Jednocześnie 47% z nas częściej niż dotychczas wybiera zakupy online – wynika z naszego najnowszego sondażu.


Przeczytaj więcej

Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka?

Opiekun? Towarzysz? Przyjaciel? – kim powinna być teraz marka?

Jakich zachowań oczekują konsumenci od marek? A może już niczego nie oczekują? 


Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel