Blog
Polacy o koronawirusie

74% Polaków obawia się, że koronawirus pojawi się w Polsce, a tylko 53% uważa, że polskie państwo nie poradzi sobie organizacyjnie z tym problemem. 93% badanych uważa, że jest potrzeba akcji informującej ze strony państwa dotyczącej zasad zachowania w sytuacji pojawienia wirusa.
Przeczytaj więcej
Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona, dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy jest prosta – centrum musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd. Polacy pytani o potencjalne nowości w centrach handlowych najczęściej wskazywali na potrzebę większej różnorodności marek, w tym dostępności marek obecnych teraz wyłącznie w internecie, szerszy wachlarz usług, a także showroomy, w których można obejrzeć produkty sklepów online – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi

Przeczytaj więcej
Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych, jednak są dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widać większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań. Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Zakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?
Przeczytaj więcej
Najbardziej znani sponsorzy sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike. Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym wyraźnie widać jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami, ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus, który na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor.
Przeczytaj więcej