Blog

Polacy o koronawirusie

Polacy o koronawirusie

74% Polaków obawia się, że koronawirus pojawi się w Polsce, a tylko 53% uważa, że polskie państwo nie poradzi sobie organizacyjnie z tym problemem. 93% badanych uważa, że jest potrzeba akcji informującej ze strony państwa dotyczącej zasad zachowania w sytuacji pojawienia wirusa.


Przeczytaj więcej

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych

Oferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona, dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy jest prosta – centrum musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd. Polacy pytani o potencjalne nowości w centrach handlowych najczęściej wskazywali na potrzebę większej różnorodności marek, w tym dostępności marek obecnych teraz wyłącznie w internecie, szerszy wachlarz usług, a także showroomy, w których można obejrzeć produkty sklepów online – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi

Close the loop …, czyli dowiedz się, co myśli konsument, zanim podzieli się tym z innymi Żyjemy w coraz bardziej konkurencyjnym świecie, przepływ informacji odbywa się coraz szybciej, wszyscy chcemy wiedzieć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Dla podmiotów gospodarczych coraz istotniejsze staje się natychmiastowe i właściwe rozpoznanie opinii klientów i błyskawiczna reakcja na nie, zwłaszcza, jeśli klienci mają negatywne doświadczenia z marką lub obsługą klienta.
Przeczytaj więcej

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych, jednak są dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widać większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań. Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Day After Emotion, czyli poznaj emocje Twojego klienta …

Zakupom czy korzystaniu z usług zawsze towarzyszą emocje. Nawet jeśli są one neutralne lub sobie ich nie uświadamiamy to nie znaczy, że ich nie ma. Czy warto zajmować się emocjami klientów? Czy dobrze jest je analizować? Jaka jest wartość dodana takich analiz?


Przeczytaj więcej

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Najbardziej znani sponsorzy sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike.  Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym wyraźnie widać jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami, ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus, który na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor.


Przeczytaj więcej

Badanie online w 48 godzin

Badanie online w 48 godzin

ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty nowy produkt ePanel_Express, w ramach którego klient otrzymuje wyniki badania w ciągu zaledwie dwóch dni roboczych od przekazania kwestionariusza do agencji.


Przeczytaj więcej

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego

Rośnie znajomość Dawida Kubackiego

Z roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich, czyli znają ich osiągnięcia, interesują się nimi. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie kojarzą skoczków, niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi czy też nie. Najbardziej znany wśród skoczków jest Kamil Stoch. Z kolei dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 roku więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p) – wynika z badania Sponsoring Monitor.


Przeczytaj więcej

Polacy a badania profilaktyczne

Polacy a badania profilaktyczne

Co czwarty Polak nie wie, czy dla osób w jego wieku są zalecane jakieś badania profilaktyczne. Największą świadomość związaną z tego rodzaju badaniami mają osoby powyżej 50-tego roku życia. Najczęściej wskazywane jako konieczne do wykonania jest badanie piersi. Co dziesiąty Polak nie planuje robić badań profilaktycznych – tak wynika z naszego sondażu.


Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel