Blog

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnie

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnieW ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Ponadto, wyższy niż dziesięć lat temu jest odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. 
Przeczytaj więcej

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?Jazda na rowerze to najchętniej uprawiany sport przez Polaków, zaraz na drugim miejscu plasuje się bieganie. Wyraźnie jednak widać różnice międzypokoleniowe. Nie w każdej grupie wiekowej jazda na rowerze jest w TOP 5 i nie każda grupa równie intensywnie biega. Kto i jak uprawia sport? 
Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel