Blog

Badania deklaratywne trzymają się mocno

Badania deklaratywne trzymają się mocno

Każdy, kto zajmuje się badaniami rynku i opinii – czy to jako badacz w agencji czy jako odbiorca po stronie klienta – zadaje sobie czasem pytanie o wiarygodność deklaracji respondentów. Czy ludzie mówią nam prawdę? Czy są szczerzy w swoich deklaracjach? Czy ich zachowania rynkowe i społeczne są zgodne z tymi deklaracjami?

 


Przeczytaj więcej

Gdy ankieta jest zbyt długa ...

Gdy ankieta jest zbyt długa ...

 

Zarówno badacze jak i klienci zazwyczaj chcą spytać respondentów o jak najwięcej kwestii w kwestionariuszu. Tak było zawsze i taka tendencja się nie zmienia istotnie. Ale zmienia się podejście respondentów, którzy na przestrzeni lat są coraz mniej skłonni poświęcać czasu na uczestnictwo w badaniach.  


Przeczytaj więcej

Polscy seniorzy to w większości optymiści

Polscy seniorzy to w większości optymiści

Trzech na czterech seniorów ma pozytywne podejście do życia. Mimo, iż co trzeci nie jest zadowolony ze swojego zdrowia, a 37% musi żyć skromnie lub bardzo skromnie. Najważniejszymi osobami w ich życiu są dzieci, współmałżonek/partner i wnuki.


Przeczytaj więcej

Jedzenie z McDonald’s i hotdogi najczęściej wybierane podczas podróży z dziećmi

Jedzenie z McDonald’s i hotdogi najczęściej wybierane podczas podróży  z dziećmi

Rodziny z dziećmi podróżujące na dłuższych trasach najczęściej na posiłek wybierają bistro przy stacji benzynowej oraz restauracje sieciowe zlokalizowane przy drodze. 41% respondentów ma swoje ulubione miejsca na posiłki, najpopularniejszą wśród nich restauracją sieciową zlokalizowaną przy drodze jest McDonald’s. 


Przeczytaj więcej

Diesel na cenzurowanym

Diesel na cenzurowanym

W ruchu samochodowym najbardziej negatywnie na jakość powietrza, a tym samym zdrowie mieszkańców, wpływają pojazdy z silnikami diesla. Kto i gdzie w Polsce jeździ dieslami? 


Przeczytaj więcej

Polacy o carsharingu

Polacy o carsharingu

Z sondażu ARC Rynek i Opinia wynika, że carsharing, czyli współdzielenie samochodu, to coraz lepiej znana Polakom usługa. 34% dorosłych Polaków z dużych miast, wie, na czym ona polega. Doświadczenia z tą usługą ma co czwarty z nich, a niemal połowa zamierza mieć.


Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel