Blog

Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe

Polacy coraz bardziej wierzą w programy lojalnościowe59% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok istotnie rośnie odsetek tych, którzy korzystają z aplikacji mobilnych programów. Większa niż jeszcze rok temu grupa użytkowników przyznaje, że programy to nie tylko korzyść dla firm, ale też dla konsumentów. 
Przeczytaj więcej

Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa

Młodzi rzadziej przejmują się alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa81% Polaków przyznaje, że w ciągu ostatniego roku otrzymało alert z RCB (Rządowego Centrum Bezpieczeństwa) w postaci wiadomości SMS, ostrzegający przed zagrożeniem dla ludności cywilnej na terenie miejsca ich zamieszkania. Tylko co dziesiąty Polak uważa alerty za bezużyteczne, wśród osób do 24-ego roku życia odsetek ten wzrasta niemal dwukrotnie. 
Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia na XX Kongresie Badaczy

ARC Rynek i Opinia na XX Kongresie BadaczyPodczas najbliższego Kongresu Badaczy, który odbędzie się 24-25 października 2019 roku wystąpi aż trzech przedstawicieli ARC Rynek i Opinia.   
Przeczytaj więcej

Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieni

Sponsorzy esportu bardzo rozdrobnieniRośnie odsetek fanów esportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności, wyjątek stanowi Intel. Aż 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1%. 
Przeczytaj więcej

Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” Polaków

Stacja paliw ulubioną „kawiarnią” PolakówStacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Tym samym zdeklasowały wszystkie inne, również lodziarnie i kawiarnie, które są na dalszych pozycjach. 
Przeczytaj więcej

Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mail

Infolinie bankowe: Szybciej przez telefon niż przez e-mailOd czterech sekund do prawie dwóch minut – tyle trzeba czekać na połączenie telefoniczne z bankowym konsultantem. Z kolei na odpowiedź mailową – od godziny do ponad dwóch dni. 
Przeczytaj więcej

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnie

Wartość emocjonalna sponsoringu rośnieW ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek Polaków, którzy twierdzą, że sponsoring pozytywnie wpływa na rozwój polskiego sportu. Ponadto, wyższy niż dziesięć lat temu jest odsetek respondentów twierdzących, że lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring. 
Przeczytaj więcej

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?

Jakie dyscypliny uprawiają Polacy?Jazda na rowerze to najchętniej uprawiany sport przez Polaków, zaraz na drugim miejscu plasuje się bieganie. Wyraźnie jednak widać różnice międzypokoleniowe. Nie w każdej grupie wiekowej jazda na rowerze jest w TOP 5 i nie każda grupa równie intensywnie biega. Kto i jak uprawia sport? 
Przeczytaj więcej

Zwycięstwo badań w wyborach

Zwycięstwo badań w wyborach

Ostatnie wybory do Parlamentu Europejskiego wzbudzały wiele emocji. Głównie emocjonowano się tym, czy partia rządząca będzie miała przewagę czy może jednak Koalicja Europejska poradzi sobie z popularnością PiS. Jaką rolę odegrały w wyborach badania opinii?


Przeczytaj więcej

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Branża turystyczna musi w swoich ofertach brać pod uwagę coraz silniejsze na tym rynku trendy dotyczące przede wszystkim digitalizacji oraz specjalizacji oferty.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel