Blog

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Polak w podróży, czyli jak zmieniają się trendy konsumenckie w turystyce

Branża turystyczna musi w swoich ofertach brać pod uwagę coraz silniejsze na tym rynku trendy dotyczące przede wszystkim digitalizacji oraz specjalizacji oferty.


Przeczytaj więcej

Oskary marketingu rozdane

Oskary marketingu rozdane9 maja 2019 roku odbyła się Gala finałowa XIII edycji projektu Superbrands Polska. ARC Rynek i Opinia jest jednym z partnerów strategicznych projektu.
Przeczytaj więcej

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Zaproś swoich klientów do forum badawczego i zobacz, co mówią o Twojej marce, czyli o online community w naszej ofercie

Rośnie liczba badań jakościowych przeprowadzanych online. Rozbudowane platformy z licznymi funkcjonalnościami pozwalają zrealizować cały proces badawczy za pośrednictwem internetu. Jak wyglądają takie badania, jakie są ich zalety i czego można się z nich dowiedzieć?


Przeczytaj więcej

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku

Ponad 3 miliony Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w rokuRusza kampania społeczno-edukacyjna "W kobiecym interesie" zachecająca Polki do regularnych badań ginekologicznych.
Przeczytaj więcej

Co w świecie badawczym piszczy?

Co w świecie badawczym piszczy?

Czyli, które zagadnienia wydają się być najważniejsze na międzynarodowym rynku badawczym ... 


Przeczytaj więcej

Homo consumens 2019

Homo consumens 2019Ograniczenie handlu w niedzielę, wzrost udziału e-commerce w handlowym torcie, pogoń za lojalnością klienta, fast shopping i slow shopping … w handlu dzieje się w ostatnich latach bardzo dużo. 
Przeczytaj więcej

Polacy a hejt

Polacy a hejt

Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Najczęściej krytykowane są nasze poglądy. Niemal połowa badanych sama też wyrażała negatywne opinie w Internecie.


Przeczytaj więcej

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie planują zwiększać konsumpcji

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej,  ale nie planują zwiększać konsumpcji

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. Tylko 14% badanych spodziewa się pogorszenia swojej sytuacji finansowej. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. 


Przeczytaj więcej

Konsument w Ambiencie ..

Konsument w Ambiencie ..

 ... czyli, w jaki sposób rozwój nowej fazy Internetu może determinować zachowania konsumenckie?


Przeczytaj więcej

Polacy nie chcą dalszego ograniczania handlu w niedzielę

Polacy nie chcą dalszego ograniczania handlu w niedzielę

Co trzeci Polak uważa, że każda niedziela powinna być handlowa, a co piąty jest za całkowitym zakazem handlu w niedzielę. Niemal połowa (48%) akceptuje jakąś formę ograniczenia handlu. Spośród osób akceptujących zakaz handlu w niedzielę najwięcej jest zwolenników dwóch niedziel handlowych. 


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel