Blog

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Polacy chcą opakowań zwrotnych

Z sondażu ARC Rynek i Opinia jasno wynika, że Polacy są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.


Przeczytaj więcej

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

Zwycięzcy rankingu Bank doceniony przez klientów 2019

ING Bank Śląski, Bank Millennium i Bank Pocztowy z najlepszymi wynikami w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków.


Przeczytaj więcej

Który bank ma najlepszą infolinię?

Który bank ma najlepszą infolinię?

Z XX fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Z kolei pod względem kontaktu przez e-mail oraz formularz na stronie www pierwsze miejsce zajął PKO Bank Polski. Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem skrócił się w ciągu pół roku o 15 sekund i wynosi obecnie pół minuty.


Przeczytaj więcej

Polacy nie mają czasu na kulturę

Polacy nie mają czasu na kulturę

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami kultury, które najbardziej interesują Polaków są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa.


Przeczytaj więcej

Przychodzi klient do sklepu, czyli badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Przychodzi klient do sklepu, czyli  badanie Customer Experience w czasie rzeczywistym

Customer experience (doświadczenia klienta), znane również jako CX, to całościowe postrzeganie przez klientów jego doświadczenia z firmą lub marką. W praktyce oznacza to, że CX jest wynikiem każdej interakcji klienta z marką i obejmuje m.in. reklamę, łatwość znalezienia produktu, dostępność, łatwość dotarcia do miejsca sprzedaży, rozmowę z obsługą, otrzymanie produktu/usługi, satysfakcja z całego procesu.


Przeczytaj więcej

Polacy nie obawiają się utraty pracy

Polacy nie obawiają się utraty pracy

Z badania IRIS Financial Confidence Survey 2019 wynika, że 70% Polaków nie obawia się utraty pracy. Taki wynik daje Polsce drugą pozycję w Europie pod tym względem. Bardziej optymistyczni od nas są tylko Austriacy.


Przeczytaj więcej

Minimaliści czy łowcy promocji - jak kupują Polacy?

Minimaliści czy łowcy promocji - jak kupują Polacy?

Z badania Monitor Promocji 2019 ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w swoich zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to Pasywni, dla których promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu.


Przeczytaj więcej

Polityka, obyczaje i pieniądze

Polityka, obyczaje i pieniądze

Znacząca część konsumentów w targetach to osoby, które urodziły się pod koniec lat 80-tych lub jeszcze później. Nie mogą więc one pamiętać czasów PRL, kartek, oranżady w torebkach czy „Niewolnicy Izaury”. Nie pamiętają pustych półek sklepowych, kolejek za proszkiem do prania, papierem toaletowym, a pomarańczy używają tylko do Aperol Spritz. Warto spojrzeć z dystansu na ostatnie 30-lecie pod kątem najważniejszych wydarzeń i zjawisk, które miały wpływ na nastroje społeczne.


Przeczytaj więcej

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Kiedy praca staje się życiem, to… czy mamy problem?

Pracujemy po to, by żyć. Albo żyjemy po to, aby pracować. Samych podejść do pracy jest tyle, ilu jest ludzi pracujących, ale nie sposób nie dostrzec pewnych trendów w tych podejściach zmieniających się na przestrzeni lat. Bo zmieniają się czynniki społeczne, polityczne, zmieniamy się my – i to, co uznajemy za normę.


Przeczytaj więcej

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Mimo iż co trzeci Polak uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce jest gorsza niż rok temu, a ponad połowa respondentów uważa, że w ciągu najbliższych miesięcy Polskę dotknie recesja, Polacy należą do najbardziej optymistycznych Europejczyków w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej – tak wynika z badania 2019 IRIS Financial Confidence Survey, którego polską część przeprowadziła agencja ARC Rynek i Opinia.


Przeczytaj więcej
ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Akceptuję
pixel