Blog

Programy lojalnościowe zyskują w małych miastach i na wsiach

Z Monitora Programów Lojalnościowych ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatniego roku aż o 17 punktów procentowych wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych. Wzrost ten, obserwowany głównie w miastach do 100 tysięcy mieszkańców i na wsiach, jest w znacznym stopniu zasługą programu lojalnościowego Moja Biedronka, który w kilka miesięcy po premierze stał się numerem jeden wśród programów obecnych na polskim rynku.
Przeczytaj więcej

Stacje paliw coraz lepiej spełniają oczekiwania kierowców

Poziom satysfakcji klientów stacji paliw systematycznie rośnie, maleją z kolei różnice w ocenie poszczególnych sieci. Kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (Circle K) i Orlen. Aż 40% klientów sieci BP przyznaje, że program lojalnościowy tej stacji ma duży lub decydujący wpływ na jej wybór. Najważniejszym czynnikiem wpływającym na satysfakcję kierowców jest jakość paliwa - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
    ARC Rynek i Opinia na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia odwiedzającym naszą stronę maksymalnego komfortu podczas jej przeglądania. Więcej informacji o tym czym są pliki cookies znajduje się w Polityce Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Akceptuję
    pixel