Blog

Raport: 25 trendów konsumenckich

Z okazji swojego 25-lecia instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie wśród konsumentów dotyczące trendów, za jakimi zamierzają podążać w najbliższym czasie. Spośród kilkudziesięciu trendów wyłoniło się 25 zachowań z największą dynamiką wzrostu lub spadku (antytrendy).
Przeczytaj więcej

 Najaktywniejsi sponsorzy 2016

Orlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu jak i kultury. W branży ubezpieczeniowej przoduje PZU, w bankowej PKO BP, w telekomunikacyjnej Orange, w piwowarskiej zaś Tyskie. Aż połowa Polaków korzystniej ocenia firmy zaangażowane w sponsoring - wynika ze Sponsoring Monitora 2016 przeprowadzonego przez ARC Rynek
i Opinia.

Przeczytaj więcej
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel