Blog

Piwo dla siebie, wino na prezent

Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż ośmiu na dziesięciu z nas i tylko co piąty Polak deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych. Mężczyźni częściej niż kobiety dokonują zakupu alkoholu, przy czym najczęściej sięgają oni po piwo i alkohole wysoko procentowe, kobiety zaś po wino - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz Badawczych

W ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) - nowy zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LABu jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.
Przeczytaj więcej

Polacy a komputerowe wirusy

Co trzeci Polak ma obawy, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy jego komputer został zawirusowany. Czterech na pięciu Polaków ma zainstalowane programy antywirusowe na prywatnych komputerach. Trzykrotnie więcej kobiet, niż mężczyzn nie wie jednak, czy w ogóle posiada takie oprogramowanie. Świadomość potrzeby ochrony danych zwiększa się u Polaków wraz z wiekiem. Najpopularniejszym programem antywirusowym jest Avast - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.    Co trzeci Polak ma obawy, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy jego komputer został zawirusowany. Czterech na pięciu Polaków ma zainstalowane programy antywirusowe na prywatnych komputerach. Trzykrotnie więcej kobiet, niż mężczyzn nie wie jednak, czy w ogóle posiada takie oprogramowanie. Świadomość potrzeby ochrony danych zwiększa się u Polaków wraz z wiekiem. Najpopularniejszym programem antywirusowym jest Avast - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.   
Przeczytaj więcej
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel