Blog

Tanie zabawki - w hipermarkecie lub Internecie

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty - to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś - pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku

Liderem najnowszego rankingu infolinii bankowych jest Bank Pekao SA, który okazał się najlepszy zarówno w kontakcie przez telefon jak i e-mail. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej swój wynik poprawił Raiffeisen Polbank. Dwukrotnie wydłużył się średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową otrzymywaną z banków - wynika z XVI fali Badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia. 
Przeczytaj więcej

Wyniki Monitora Satysfakcji Klientów Detalicznych Banków w Parkiet TV

7 grudnia 2017 w Parkiet TV przedstawione zostały wyniki Monitora Satysfakcji Klientów Detalicznych Banków. Grzegorz Sygnowski, kierownik projektu przedstawił jego założenia, jak również opowiedział o wybranych rankingach, które powstały w wyniku badania.
Przeczytaj więcej

Wyniki XII edycji Superbrands

Znane są już wyniki XII edycji Superbrands - po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce, które przeprowadził instytut ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Z usług dietetyka korzystają najczęściej młodzi Polacy

Co dziesiąty Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich dwóch lat korzystał z usług dietetyka lub z poradni dietetycznej. Wśród tych osób jest niemal dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn, a także trzykrotnie więcej ludzi młodych niż tych po 40-tym roku życia. Przy wyborze dietetyka najbardziej pomocne są opinie znajomych. Co trzecia konsultacja dietetyczna odbywa się online - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Polacy o sponsoringu sportu

W ciągu ostatnich 10 lat o 19 punktów procentowych wzrósł odsetek osób, które twierdzą, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Również wyższy odsetek osób przyznaje, że lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu oraz, że fakt sponsorowania sportu przez daną firmę powoduje preferowanie oferowanych przez nią produktów czy usług - wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Co piąty sprzątający Polak lubi ten obowiązek domowy

Polak sprząta zarówno dla siebie jak i innych osób. Niespecjalnie to lubi, ale nie ma też z tym problemu. Lubi mieć czysto w domu, czuje się wówczas komfortowo. Co piąty badany twierdzi, że lubi sprzątać. Z kolei tylko co dziesiąty przyznaje, że sprzątanie go nudzi, nie ma na nie czasu i że nie przeszkadza mu nieporządek w domu. Zaledwie 4% badanych tak bardzo nie lubi tej czynności, że chciałoby, żeby robił to za nich ktoś inny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Deweloperzy sprawdzani przez Internet

Polacy decydując się na zakup mieszkania kierują się przede wszystkim jego lokalizacją i ceną. Promocją przy zakupie mieszkania, z której nabywcy korzystają najczęściej jest rabat od całkowitej ceny nieruchomości. Niemal połowa kupujących nie korzysta jednak z żadnego rabatu. Najbardziej znanymi deweloperami są Dom Development oraz Budimex Nieruchomości. Wiarygodność deweloperów sprawdzana jest głównie poprzez dokładne zapoznanie się z treścią umowy i  sprawdzenie informacji na forach - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej

Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście

Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 złotych. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając restaurację kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia "Polacy o jedzeniu na mieście".
Przeczytaj więcej

Polak na sportowo

70% Polaków deklaruje, że uprawia sport. W zdecydowanej większości jest to czynność regularna. Numerem jeden, zarówno wśród kobiet jak i mężczyzn, jest jazda na rowerze. Do najczęściej uprawianych dyscyplin należy też bieganie. Na popularności w ostatnim roku zyskał nordic walking, jednak tylko wśród pań - wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
Przeczytaj więcej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel