Zarząd

  • Łukasz Mazurkiewicz

    Łukasz Mazurkiewicz

    Prezes ARC Rynek i OpiniaSocjolog, absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warsaw - Illinois Executive MBA w Międzynarodowym Centrum Zarządzania przy Uniwersytecie Warszawskim. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży badawczej, był pracownikiem naukowym Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Z ARC Rynek i Opinia związany jest niemal od momentu założenia instytutu, początkowo był zaangażowany w obsługę klienta i realizację projektów badawczych. Od 1994 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego, zaś od 1998 jest Prezesem Zarządu. Od 2002 roku jako członek władz OFBOR intensywnie angażuje się w prace organizacji. Był przewodniczącym Komisji Odpowiedzialności Zawodowej OFBOR, zaś w latach 2004 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu tej organizacji. Ponadto, jest członkiem ESOMAR, PTBRiO oraz Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Autor publikacji na temat badań rynkowych.
  • Adam Czarnecki

    dr Adam Czarnecki

    Wiceprezes ARC Rynek i OpiniaSocjolog, absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, dr nauk ekonomicznych, współzałożyciel, współwłaściciel i wiceprezes instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia. Z branżą badawczą związany jest od ponad 20 lat. W latach 1992 - 2010 pracownik naukowy Katedry Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autor licznych publikacji i współautor książek poświęconych tematyce badań marketingowych i komunikacji marketingowej, m.in. pierwszej w Polsce pozycji na temat product placement. Przez trzy lata był członkiem IRIS Council.
  • Marek Lekki

    Marek Lekki

    Dyrektor Zarządzający - Członek ZarząduAbsolwent Canadian Executive MBA (SGH) oraz psychologii i socjologii (MISH UW), członek PTBRiO. Doświadczenie zawodowe zdobywał w SMG/KRC, a następnie w Londynie w Research International i WaveMetrix. Zajmował się m.in. wprowadzeniem na polski rynek techniki Online Buzz Research (pomiar i analiza dyskusji konsumenckiej w Internecie). Posiada wieloletnie doświadczenie w koordynowaniu projektów badawczych m.in. dla Klientów z branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia, inwestycje), pocztowej, transportowej i farmaceutycznej.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia