ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz Badawczych

W ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) - nowy zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LABu jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.

Powstałe na początku grudnia 2016 roku Laboratorium Analiz Badawczych ma na celu skupiać i rozwijać kompetencje badawczo-analityczne firmy. LAB to interdyscyplinarna jednostka, skupiająca pracowników posiadających różnorodne doświadczenia i kompetencje - od badawczych począwszy, poprzez analityczne, aż na programistycznych kończąc. Zespół wspiera projekty zarówno na etapie konsultacji przygotowanych ofert jak i na etapie projektowania i przeprowadzania konkretnych analiz w już realizowanych badaniach.

LAB operuje na styku wielu obszarów, tworzy centrum kompetencyjne, wspierające doskonalenie standardów w zakresie metod zbierania, analizy i przetwarzania danych, a także rozwija nowe produkty badawcze.

Zarząd ARC Rynek i Opinia dał nam dużą przestrzeń i środki do działania - dzięki temu mamy możliwość realizacji śmiałych pomysłów i podejmowania się przedsięwzięć, na których zrealizowanie w innych działach brakowałoby czasu. Kreatywne podejście do odpowiadania na pytania klientów za pomocą różnorodnych technik badawczych i analiz to właśnie to, co wyróżnia LAB - podkreśla Michał Dubrawski kierownik LABu, badacz z wieloletnim doświadczeniem.

W myśl przewodniego hasła naszej firmy "ARC Rynek i Opinia - TO, CO ISTOTNE" staramy się zapewnić naszym klientom najwyższą jakość badań w postaci rzetelnych analiz danych i wartościowych rekomendacji. Jesteśmy nastawieni na ciągły rozwój i staramy się odpowiadać na potrzeby wciąż zmieniającego się rynku. Wierzymy, że stworzenie i praca LABu przyczyni się do jeszcze większej użyteczności naszych badań dla klientów - komentuje dr Adam Czarnecki, Wiceprezes zarządu w  ARC Rynek i Opinia.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia