Rusza INFOLINIA BADAWCZA ARC Rynek i Opinia

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia uruchomił dzisiaj INFOLINIĘ BADAWCZĄ, w ramach której pod  adresem mailowym: info@arc.com.pl oferuje bezpłatny konsulting badawczy wszystkim firmom komercyjnym, instytucjom publicznym i innym podmiotom zainteresowanym badaniami. Poprzez kontakt mailowy można uzyskać wskazówki dotyczące planowania i realizacji badań marketingowych. Na maile odpowiadają doświadczeni badacze ARC Rynek i Opinia.

INFOLINIA BADAWCZA ARC Rynek i Opinia powstała z chęci szerzenia wiedzy z zakresu badań marketingowych. Infolinia to miejsce, w którym podmioty zainteresowane badaniami będą mogły uzyskać poradę w sprawie badań. Badacze ARC Rynek i Opinia przekażą m.in. wskazówki dotyczące budowy profesjonalnego briefu badawczego, pomogą ustalić cel badawczy i wybrać odpowiednią metodę badawczą.

Z INFOLINII BADAWCZEJ można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 poprzez kontakt mailowy: info@arc.com.pl

"INFOLINIA BADAWCZA ARC Rynek i Opinia jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie badaniami wśród firm mniejszych, które do tej pory badań nie robiły, chciałyby je robić, jednak mają pewne obawy. Obawy te wynikają w dużej mierze z nieznajomości tematu, braku doświadczeń na tym polu. Dlatego postanowiliśmy stworzyć narzędzie pozwalające każdej firmie uzyskać rzetelną informację na temat badań i możliwości, jakie one dają, już na etapie, kiedy myśl o badaniu zakiełkuje w głowie przedsiębiorcy. Mamy nadzieję, że nasza infolinia badawcza przyczyni się do większej świadomości roli badań w planowaniu strategicznym" - mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia