Rozszerzony skład zarządu ARC Rynek i Opinia

Od 1 lipca 2014 roku do zarządu ARC Rynek i Opinia dołączyły dwie osoby: Marek Lekki i Andrzej Gołoś. Pierwszy z nich będzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, drugi zaś - Dyrektora ds. Badań. Obydwaj nowi członkowie zarządu są od wielu lat związani z firmą.

Marek Lekki w ARC Rynek i Opinia pracuje od 2008 roku, początkowo jako badacz, a następnie jako Kierownik Zespołu Badawczego. Jest  absolwentem Canadian Executive MBA (SGH) oraz psychologii i socjologii (MISH UW). Doświadczenie zawodowe zdobywał w SMG/KRC, a następnie w Londynie w Research International i WaveMetrix. Zajmował się m.in. wprowadzeniem na polski rynek techniki Online Buzz Research (pomiar i analiza dyskusji konsumenckiej w Internecie).


Andrzej Gołoś z ARC Rynek i Opinia związany jest od 2002 roku. Początkowo doskonalił warsztat jako badacz i kierownik projektów, następnie kierował jednym z zespołów. Od 2012 jako Dyrektor ds. Badań Ilościowych był odpowiedzialny za rozwój portfela metod i technik badawczych. Z wykształcenia jest socjologiem - ukończył Instytut Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

 

"Zmiana na szczeblu zarządzającym ma sprzyjać rozwojowi biznesowemu naszej firmy. Włączenie w strukturę zarządu doświadczonych i świetnie znających firmę oraz rynek badawczy osób to lepszy podział kompetencji i tym samym większa szansa na rozwój firmy na różnych polach. Wybór Andrzeja Gołosia i Marka Lekkiego nie jest przypadkowy. Obydwaj związani są z naszą firmą od wielu lat i niejednokrotnie pokazali, że potrafią być inicjatorami i liderami wielu ciekawych projektów. Wybór ten też jest zgodny z polityką naszej firmy, która zakłada promowanie pracowników wewnątrz organizacji. Naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie mocnej pozycji rynkowej" - mówi Łukasz Mazurkiewicz, Prezes ARC Rynek i Opinia.


Obecny skład zarządu ARC Rynek i Opinia:

Łukasz Mazurkiewicz - Prezes Zarządu
Dr Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu
Marek Lekki - Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzający
Andrzej Gołoś - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Badań


W wyniku powyższych zmian osobowych, zespół badawczy, którym dotychczas kierował Marek Lekki został podzielony na dwa mniejsze zespoły, którymi zarządzać będą: Przemysław Mielczarek oraz Michał Piechocki.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia