ARC Rynek i Opinia - badania marketingowe, badania rynku, firmy badawcze, badania opinii, instytut badawczy, badania syndykatowe, CAPI, fokusy, rynek, opinia, CATI, CAWI, PAPI, ankieta, wywiad, reaserch institut, market reaserch, marketing research, badania on-line, sondaże, testy, eksperci, doradcy

Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej zwanym RODO - poniżej  dowie się Pani/Pan jak ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. przetwarza dotyczące Pani/Pana dane osobowe:

Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (01-627)  przy ul. J. Słowackiego 12, zwany dalej Administratorem lub Spółką. W razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu z firmą ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. pod adres jego siedziby albo adres e-mail: daneosobowe@arc.com.pl.

Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych jest Marek Lekki, tel. 22-584 85 00, e-mail: iod@arc.com.pl

Cele i podstawa prawna przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe są zbierane i będą przetwarzane w następujących celach w oparciu o wskazane podstawy prawne:
- zawarcia i wykonywania umowy o współpracę, w tym zapewnienie udziału w dyskusji grupowej (FGI) oraz zapewnienia obsługi finansowej  i administracyjnej, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO;
- wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- prawnie uzasadnionych interesów administratora, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w tym między innymi dla: zarządzania wynikami pracy, w tym profilowania do celów statystycznych oraz rozwojowych; zarządzania rozwojem, w tym profilowania do celów statystycznych i biznesowych; zapewnienia ochrony informacji oraz przestrzegania tajemnic zawodowych; zapewnienia rzetelności i zgodności pracy rekrutera ze standardami ESOMAR oraz na zasadach i trybie kontroli jakości określonych w Programie Kontroli Jakości Pracy Ankietera (PKJPA);
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom;

Odbiorcy danych
Odbiorcą Pani/Pana danych mogą być:
- podmioty trzecie, przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy, na podstawie umowy ze zleceniodawcą  i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami, tj. np.: niezależni  zewnętrzni przedstawiciele, usługodawcy, dostawcy, partnerzy, dystrybutorzy, wykonawcy usług pocztowych i operacyjnych, zarządzania dokumentacją;
- organy ścigania i organy państwowe, gdy wynika to z obowiązujących przepisów prawa.

Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy o współpracę, jak również przez okres do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo  dostępu  do  treści  swoich  danych, żądania  ich  sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu, ograniczenia  przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora. Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie  danych  osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa przysługuje także skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Jej wycofanie nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Oświadczenie o wycofaniu zgody oraz sprzeciw należy kierować do Administratora pod adres jego siedziby albo adres e-mail daneosobowe@arc.com.pl

Informacja o obowiązku podania danych i skutkach i niepodania

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a skutkiem odmowy ich podania będzie brak możliwości realizacji poszczególnych celów wskazanych wyżej.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Informujemy, że w powyższych celach nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany i Twoje dane nie są profilowane.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia