Praca


Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych przesłanych w celach rekrutacyjnych jest ARC Rynek i Opinia sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (01-627) przy ul. Słowackiego 12. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzonym procesem rekrutacyjnym, a po wyrażeniu odpowiedniej zgody w celach archiwizacji i przyszłych procesów rekrutacyjnych. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu.


Jeśli pragnie Pani/Pan, aby złożona aplikacja była wzięta pod uwagę w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o., proszę umieścić następującą zgodę dot. przetwarzania danych zawartych w CV:

Wyrażam zgodę ARC Rynek i Opinia sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (01-627) przy ul. Słowackiego 12,  na archiwizację i wykorzystanie w przyszłych procesach rekrutacyjnych mojego CV i innych dokumentów aplikacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1182 z późn. zm.).


Uprzejmie informujemy, że dokumenty aplikacyjne nadesłane bez stosownej zgody będą przetwarzane wyłącznie w celu obecnej rekrutacji, bez możliwości rozpatrzenia podania w przyszłości.


Zapraszamy do zapoznania się z ofertami pracy.


Program praktyk

ARC Rynek i Opinia od kilku lat realizuje program praktyk dla studentów, w trakcie których stażyści poprzez udział we wszystkich etapach projektów badawczych mają możliwość poznania specyfiki pracy w agencji badawczej oraz zdobycia cennego doświadczenia.

Praktyki w ARC Rynek i Opinia to:

  • udział w różnorodnych projektach badawczych, także międzynarodowych
  • współpraca z dwoma doświadczonymi i otwartymi na nowe pomysły zespołami badawczymi
  • rozwój kompetencji
  • szansa na zdobycie doświadczenia
  • elastyczne godziny pracy
  • ciekawe wyzwanie


Idealny kandydat to osoba, która obserwuje i potrafi dostrzec różne zjawiska w wielu wymiarach. Kierunek studiów czy doświadczenie nie stanowią żadnego ograniczenia.

Praktyki w ARC Rynek i Opinia trwają minimum 3 miesiące, zaś preferowana liczba godzin to 30 tygodniowo. Z praktykantami podpisujemy umowę o praktyki absolwenckie.

Zgłoszenia na praktyki prosimy kierować na adres: praktyki@arc.com.pl


Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia