Polki chętnie sięgają po suplementy diety

Ponad połowa (58%) klientek aptek i drogerii przyznaje, że zażywa suplementy diety. Podobny odsetek badanych (54%) uważa, że suplementy diety mogą przynosić korzyści zdrowotne i można je zażywać bez ograniczeń. Najpopularniejszymi suplementami są te, które pozytywnie wpływają na włosy i paznokcie. Miejscem, gdzie respondentki najczęściej kupują suplementy diety są apteki (79%) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Suplementy diety są popularne wśród klientek aptek, drogerii i perfumerii. Najwięcej użytkowniczek suplementów diety jest wśród kobiet starszych.

Najczęściej stosowane suplementy diety (możliwość wyboru wielu odpowiedzi)
 
Źródło: ARC Rynek i Opinia, maj 2015

"Z naszego badania wynika, że po suplementy diety częściej sięgają kobiety, które starają się zawsze wyglądać na osobę zadbaną, a jednocześnie przyznają, że chciałyby bardziej o siebie dbać. Bycie osobą atrakcyjną jest dla nich ważne. To też częściej osoby lubiące próbować nowe produkty. Respondentki sięgające po suplementy średnio kupują też więcej kosmetyków do pielęgnacji, niż kobiety, które ich nie stosują"  - mówi Katarzyna Knothe, badaczka z ARC Rynek i Opinia.

Miejsca zakupu suplementów diety (możliwość wyboru wielu odpowiedzi)
 
Źródło: ARC Rynek i Opinia, maj 2015

Informacja o badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online) na własnym panelu badawczym epanel.pl, w dniach 14-18.05.2015 wśród kobiet, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły dowolny produkt kosmetyczny i były osobami decyzyjnymi w zakresie tego zakupu. Próba, N=700. Próba reprezentatywna dla ogólnopolskiej populacji internautów pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości zamieszkania i województwa.




Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia