Olimpiada: występ polskiej reprezentacji rozczarował

Większość internautów (57%) nie jest zadowolona z występu polskiej reprezentacji podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Jednocześnie aż 58% respondentów uważa, że olimpiada była większym sukcesem reprezentacji Polski niż EURO 2012. Zdania co do tego, która z tych imprez była bardziej interesująca są podzielone: 52% badanych twierdzi, że EURO 2012, 48%, że Igrzyska Olimpijskie w Londynie - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego tuż po zakończeniu olimpiady.

Czy jest Pan/ Pani zadowolona z występu polskiej reprezentacji podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie?
 
Źródło: ARC Rynek i Opinia, 13.08.2012

"Trzydzieste miejsce Polski w klasyfikacji medalowej rozczarowało Polaków, zwłaszcza, że część sportowców, z którymi kibice wiązali największe nadzieje, wróciła bez medali. Jednocześnie z naszego sondażu wynika, że spora grupa kibiców - aż 39% - pozytywnie ocenia występ Polaków na olimpiadzie, co oznacza, że doceniamy wysiłek polskich sportowców, mimo iż w wielu przypadkach nie przyniósł on zwycięstwa" - mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Która z poniższych imprez sportowych była Pana/ Pani zdaniem większym sukcesem polskiej reprezentacji?
 
Źródło: ARC Rynek i Opinia, 13.08.2012

O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone w dniu 12.08.2012 metodą CAWI (badania on-line) na reprezentatywnej pod względem wieku, płci i miejsca zamieszkania próbie respondentów N=500.

 

 

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia