W ofercie ARC Rynek i Opinia pojawił się nowy raport syndykatowy, w którym zostały zawarte dane dotyczące cieszących się coraz większą popularnością zakupów grupowych. Koordynatorem projektu z ramienia ARC Rynek i Opinia jest Jacek Wojdyr.

W nowym raporcie syndykatowym ARC Rynek i Opinia przedstawiono m.in. znajomość serwisów grupowych. Opisano również sposoby korzystania z zakupów grupowych przez konsumentów, a także poczynione przez nich zakupy.

„Rosnąca popularność serwisów zakupów grupowych sprawia, że obecnie klient może nawet jednego dnia znaleźć w swoim mieście po 2-3 oferty z tej samej kategorii. Konieczne staje się więc lepsze poznanie nabywców i ich potrzeb, aby utrzymać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku” – mówi Jacek Wojdyr, badacz z ARC Rynek i Opinia, a jednocześnie pomysłodawca raportu.

„Zakupy grupowe wchodzą także w coraz to nowe kategorie produktów i usług. Są w tej chwili jednym z kluczowych trendów zakupowych w Internecie na świecie, przy czym poszczególne kategorie cieszą się różną popularnością w różnych krajach. Warto więc zbadać, jakie produkty i usługi klienci którzy już zapoznali się z tą formą zakupów chcieliby kupować w przyszłości. Pomoże to skierować uwagę handlowców w najbardziej obiecujące sektory oraz dostarczy im argumentów sprzedażowych” – dodaje Wojdyr.

Raport Zakupy grupowe powstaje przy współpracy ARC Rynek i Opinia z Interactive Research Center.

Więcej informacji na temat nowego podejścia do badań cenowych:

Jacek Wojdyr
jacek.wojdyr@arc.com.pl
+48 22 584 85 00

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia