NOWY PROJEKT DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO 

        

ARC Rynek i Opinia oraz Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza wszystkie średnie
i duże firmy komercyjne do udziału w badaniu:


Wielowymiarowa Analiza Zachowań Organizacyjnych (WAZO)


realizowanym przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i  finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki.


O PROJEKCIE

Celem badania WAZO jest określenie, w jakim stopniu organizacje działające na polskim  rynku funkcjonują w oparciu o model tradycyjny, współczesny lub przyszłości oraz wskazanie, w jakim stopniu model funkcjonowania organizacji determinuje zachowania organizacyjne. Badanie, mające charakter pionierski, przysłuży się rozwojowi nauki jak i umożliwi wsparcie polskich przedsiębiorców.


Zyski dla przedsiębiorstw biorących udział w badaniu: 

  • Uzyskanie wyników badań Państwa firmy bez ponoszenia kosztów
  • Udział w unikalnym projekcie naukowym
  • Dostęp do kluczowych wyników badania wraz z informacją o tym jak prezentuje się Państwa profil - dominujący styl zarządzania na tle reprezentatywnie dobranej próby


Dodatkowo każda firma, która weźmie udział w powyższym projekcie otrzyma PROFIT W POSTACI BADANIA dotyczącego:

  • SATYSFAKCJI I ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
    lub
  • OCENY ŚWIADCZEŃ POZAPŁACOWYCH W FIRMIE


WARTOŚĆ RYNKOWA TAKIEGO BADANIA TO KOSZT MINIMUM 7 TYSIĘCY ZŁOTYCH, a uczestnicy projektu ARC Rynek i Opinia i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego otrzymują to badanie za darmo.


Do kogo kierujemy badanie?

  • Kadra HR
  • Pracownicy przedsiębiorstw


Organizacja badania:

  • Badanie będzie realizowane w maju i czerwcu 2015 roku
  • Badanie składa się z dwóch etapów:

1-wszy etap: krótki wywiad telefoniczny (15 minut) z osobą odpowiedzialną za politykę personalną w firmie
2-gi etap: badanie pracowników przedsiębiorstwa (ankiety online lub w formie papierowej ? czas wypełniania ankiety to 15 minut).


Zachęcamy do włączenia się w nasz projekt!

Jeśli Państwa firma jest zainteresowana udziałem w badaniu - prosimy o kontakt:

Jakub Wiatrak (ARC Rynek i Opinia)
e-mail: jakub.wiatrak@arc.com.pl
tel: 22 584 85 20


Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia