Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wzmocnił pion firmy zajmujący się badaniami w Internecie. Od czerwca Krzysztof Szczerbacz jest w ARC Rynek i Opinia osobą odpowiedzialną za opracowanie strategii rozwoju i zarządzanie Epanel.pl – internetowym panelem respondentów.

ARC Rynek i Opinia jest prekursorem badań online na panelach internetowych w Polsce. Prowadzi je od blisko dziesięciu lat. Na należącym do firmy Epanel.pl jest obecnie zarejestrowanych już ponad 55 tys. użytkowników. Czyni go to jednym z największych w kraju internetowych forów badania opinii publicznej. „Na świecie badania wykorzystujące Internet są od dawna popularnym sposobem uzyskiwania informacji na temat opinii konsumentów. Także w naszym kraju od pewnego czasu zauważalne jest rosnące zainteresowanie klientów tym rodzajem badań. Niemniej jednak rynek badań online w Polsce jest jeszcze bardzo płytki, dlatego widzimy w nim duży potencjał – mówi Adam Czarnecki, Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia.

„Naszym zdaniem Internet jest nowym kanałem prowadzenia badań marketingowych, który nadąża za rzeczywistością. Chcemy się rozwiać – wprowadzać nowe rozwiązania i jednocześnie udoskonalać stare” – dodaje Krzysztof Szczerbacz, nowy Manager Badań Online w ARC Rynek i Opinia.

Krzysztof Szczerbacz pracuje w ARC Rynek i Opinia od ponad czterech lat, z branżą badawczą od ponad dziesięciu. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia