Marketing

  • Monitor programów lojalnościowych
    Celem badania jest ukazanie tendencji i kierunków rozwoju programów lojalnościowych na polskim rynku. W raporcie z badania znaleźć można informacje dotyczące: znajomości i udziału w programach lojalnościowych, postrzeganych korzyści i barier w uczestniczeniu w programach, a także deklarowanego wpływu programów na zachowania zakupowe. Ponadto, uczestnicy badania oceniają atrakcyjność modelu i konkretnych programów oraz przedstawiają sposób korzystania z nich. Z badania można również uzyskać informacje dotyczące świadomości i znaczenia "multipartnerskości". Badanie jest realizowane cyklicznie, raz w roku.
  • Sponsoring Monitor
    Badanie jest realizowane od 15 lat w trzech falach rocznie. Jego głównym celem jest pozyskanie informacji dotyczących postrzegania i rozumienia pojęcia sponsoringu, identyfikacja zainteresowania różnymi dyscyplinami sportowymi oraz imprezami kulturalnymi, a także styczność z różnego rodzaju sponsorowanymi imprezami i wydarzeniami. Ponadto, z raportu dowiadujemy się, czy i w jakim stopniu respondenci dostrzegają poszczególne działania sponsoringowe podejmowane przez firmy, a także - jakie są w opinii respondentów najbardziej pożądane obszary sponsorowania.
  • Monitor Promocji
    Głównym celem badania jest przedstawienie zwyczajów, zmian oraz tendencji w zachowaniach konsumentów w obliczu akcji promocyjnych. Badanie obejmuje: znajomość i uczestnictwo w promocjach sprzedaży, nastawienie wobec promocji i ich poszczególnych rodzajów, promocyjne konkursy i loterie ? preferencje względem sposobu organizacji oraz oferowanych nagród, a także znajomość i uczestnictwo w promocjach organizowanych przez centra handlowe. 

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia