Konkurs filmowy "Wyraź opinię, Zmień swój świat"

ARC Rynek i Opinia, właściciel panelu do badań internetowych epanel.pl, ogłasza konkurs na nagranie krótkiego filmu promującego epanel.pl i badania internetowe. Pula nagród to 5 tysięcy złotych.


Zadanie
Zadaniem uczestników jest nakręcenie krótkiego (od 30 sekund do 5 minut) filmu promującego bezpośrednio lub pośrednio markę epanel.pl
Jednym z głównych kryteriów oceny filmu będzie jego potencjał do polecania filmu innym użytkownikom Internetu. Organizator pozostawia autorom całkowitą dowolność w wyborze stylistyki filmu. Jakość filmu musi być wystarczająca do pokazywania go w Internecie.

Aby wziąć udział w konkursie trzeba wypełnić formularz rejestracyjny dostępny jest pod linkiem: https://cawi.epanel.pl/ecfc4245f63ed6d8bd31dead8deb4384.pg - po otrzymaniu formularza na adres mailowy uczestnika przesłany zostanie link do podstrony, na której będzie możliwość wgrania filmów jak również logo epanel.pl, które ma zostać wykorzystane w filmie.

Uczestnikiem konkursu może być każdy mieszkaniec Polski, który ma ukończone 15 lat.

Główne kryteria oceny filmu:
- Potencjał do polecania filmu innym użytkownikom Internetu
- Kreatywność
- Zdolność przyciągania uwagi

Film nie powinien być dosłowną promocją epanel.pl, natomiast powinno się w nim pojawić logo epanel.pl, które uczestnik otrzyma na adres e-mail po rejestracji w konkursie oraz adres strony internetowej www.epanel.pl

Nagrody
1. Nagroda: 3 tysiące złotych
2. Nagroda Publiczności: 2 tysiące złotych
3. Wyróżnienia (dla 10 filmów): gadżety epanel.pl

Nagrodę Publiczności otrzyma film najwyżej oceniony przez uczestników epanel.pl

Jury

Filmy oceni jury, w skład którego wejdą:

dr Adam Czarnecki - Wiceprezes Zarządu ARC Rynek i Opinia
dr Magdalena Sobocińska - pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Schillera w Łodzi
Sebastian Smoliński - krytyk filmowy, publikujący m.in. w "Tygodniku Powszechnym", "Kinie", "Filmie", "Stopklatce" i "Dwutygodniku". Współpracuje z "Kulturą Liberalną" i Festiwalem Filmu i Sztuki Dwa Brzegi
Krzysztof Szczerbacz - Senior Project Manager w ARC Rynek i Opinia, koordynator panelu internetowego epanel.pl


Regulamin konkursu jest dostępny pod linkiem: http://epanel.pl/images/RegulaminKonkursuFilmowego2014.pdf

Nazwa pliku z filmem powinna zawierać imię i nazwisko uczestnika.


Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia