Co piąty kibic piłkarski przyznaje, że w związku z EURO 2012 dokonał zakupu nowego telewizora, zaś 17% planuje taki zakup. Najpopularniejszy wśród respondentów jest sprzęt, który kosztuje mniej niż  3 tysiące złotych – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
 
Czy w związku z EURO 2012 kupił(a) Pan/ Pani lub zamierza kupić nowy telewizor?
Źródło: ARC Rynek i Opinia, badania ?5 dni przed EURO 2012? przeprowadzone w dniach 1-4.06.2012
 
?Duża część kibiców piłkarskich deklaruje, że już kupiła lub zamierza kupić nowy telewizor na EURO 2012. Taki trend to efekt nałożenia się kilku czynników. Jednym z nich jest cyfryzacja przekazu telewizyjnego, która już następuje, a ostatecznie nastąpi w połowie przyszłego roku, kiedy to sygnał analogowy zostanie zastąpiony przez sygnał cyfrowy. W związku z tym wiele osób myśli już o zakupie nowego odbiornika. Drugim czynnikiem jest z pewnością organizacja w Polsce największej jak dotąd imprezy sportowej – EURO 2012. I rzeczywiście chęć oglądania meczów w lepszej jakości i niejednokrotnie na większym ekranie może być niezwykle motywująca. Jednocześnie należy podkreślić, że kibice o wymianie telewizora na EURO 2012 mogli już myśleć od kilku miesięcy, przygotowując się zarówno do mistrzostw jak i do zmian technologicznych? – mówi Łukasz Mazurkiewicz z ARC Rynek i Opinia.
 
Jaką kwotę wydał(a)/ zamierza Pan/ Pani wydać na nowy telewizor?
Źródło: ARC Rynek i Opinia, badania ?5 dni przed EURO 2012? przeprowadzone w dniach 1-4.06.2012
 
 O badaniu
?5 dni przed EURO 2012? – badanie zrealizowane przez instytut ARC Rynek i Opinia w dniach 1 – 4.06.2012 metodą CAWI na internetowym panelu badawczym Epanel.pl na reprezentatywnej próbie osób interesujących się piłką nożną. N=503.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia