Kamil Stoch dogonił Adama Małysza

Z najnowszego raportu Sponsoring Monitor 2015 ARC Rynek i Opinia wynika, że Kamil Stoch rozpoznawalnością dorównał Adamowi Małyszowi, co przez wiele lat nie udało się żadnemu sportowcowi. Również Piotr Żyła odnotował bardzo wysoki wynik i uplasował się na drugim miejscu wśród najbardziej znanych polskich sportowców.
 
Kamil Stoch i Piotr Żyła to jedyni skoczkowie, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce najbardziej znanych sportowców. Mimo, że pozostali skoczkowie otwierają dopiero trzecią dziesiątkę, to ostatnim sezonie i tak odnotowali duże skoki znajomości wspomaganej:

- Jan Ziobro (44%, 21. miejsce)
- Klemens Murańka i Maciej Kot (42%, 22. miejsce)
- Dawid Kubacki (40%, 24. miejsce)

Najbardziej znani sportowcy (TOP 10, znajomość wspomagana)


 
Źródło: Sponsoring Monitor 2015, marzec 2015

"Wysokie noty skoczków narciarskich w rankingu najbardziej znanych sportowców są ściśle powiązane z sezonem narciarskim, w trakcie którego było wykonywane badanie. Niemniej jednak, po raz pierwszy od wielu lat Adam Małysz nie jest sam na swojej pierwszej pozycji,
a poza tym, mimo wyraźnej przewagi dwóch liderów, po raz pierwszy - dzięki silnej polskiej drużynie skoczków - również inni skoczkowie są widoczni w zestawieniach"
 - mówi Michał Piechocki z ARC Rynek i Opinia.

Informacja o badaniu
Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach. Metoda badawcza: wywiady telefoniczne (CATI) oraz internetowe (CAWI) z wykorzystaniem ogólnopolskiego panelu ARC Rynek i Opinia - epanel.pl. Rocznie w ramach badania realizowanych jest łącznie ponad 5 tysięcy wywiadów. W okresie 01-02.2015 zrealizowano 617 wywiadów CAWI.


Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia