Inne branże:

Usługi pocztowe:

Poczta Polska

Media/ wydawnictwa:

Agora SA, Bonnier Business Polska Sp. z o.o., Wolters Kulwer Polska, Marquad Media Polska Sp. z o.o., Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne SA, MTV Networks Polska Sp. z o.o., radio Eska, Cyfrowy Polsat, onet 

Edukacja/ Kultura:

Centrum Nauki Kopernik, Uniwersytet Łódzki, SGH

Motoryzacja:

Michelin Polska SA, Toyota Motor Poland, Fiat Auto Poland SA


    Obraz polskiego konsumenta

    Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
    Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

    Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

    Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

    58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

    Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

    Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

    87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

    W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

    Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

    Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

    Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

    Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

    Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

    58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

    Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

    Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

    87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

    W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

    Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

    Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

    Zamknij
    Jeśli:
    • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
    • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
    • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
    Skontaktuj się z nami!
    Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
    Kontakt
    zapytania@arc.com.pl
    22 584 85 00
    Newsletter
    Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
    na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
    Dane zostały zapisane
    Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
    Łukasz Mazurkiewicz
    Zapraszam do współpracy

    Łukasz Mazurkiewicz
    Prezes Zarządu
    ARC Rynek i Opinia
    ARC Rynek i Opinia