Finanse

  • Badanie satysfakcji klientów banków detalicznych
    Badanie "Monitor satysfakcji klientów banków detalicznych" to pierwsze badanie na rynku polskim, w którym sprawdzane są opinie klientów na temat banków, z których korzystają. Badanie obejmuje szereg aspektów satysfakcji klientów, w tym m.in. ocenę wizerunku, punktów styku (oddziału, infolinii, strony internetowej, bankowości internetowej i mobilnej), opłat i prowizji, produktów. Badanie jest realizowane w dwóch falach rocznie.
  • Badanie jakości obsługi na infoliniach banków
    Badanie realizowane od kilku lat w systemie cyklicznym. Obejmuje infolinie 14 największych instytucji bankowych w Polsce. Celem badania jest pomiar jakości obsługi na infoliniach i prowadzonej przez komunikatory internetowe oraz prezentacja poszczególnych wymiarów wpływających na poziom jakości obsługi.
  • Internet Banking Monitor
    Badanie obejmuje wszystkie banki internetowe oraz banki tradycyjne mające rozbudowaną ofertę bankowości online. Głównymi celami badania są: ocena znajomości i atrakcyjności poszczególnych banków wśród internautów korzystających z bankowości internetowej, określenie szczegółowego profilu społeczno-demograficznego osób będących klientami poszczególnych banków, rozpoznanie przyczyn wyboru głównego banku, z którego korzystają klienci w zakresie bankowości internetowej, a także ocena zadowolenia klientów z poszczególnych banków umożliwiająca dokonanie pomiędzy nimi porównań (ocena wielowymiarowa).
  • Mobile Banking Monitor
    Bankowość mobilna to usługa wywodząca się z bankowości internetowej. Głównym przedmiotem zainteresowania niniejszego badania jest bankowość mobilna rozumiana jako możliwość dostępu się do bankowego konta osobistego za pomocą urządzeń przenośnych, która powoli staje się ona alternatywą dla bankowości internetowej.
  • Monitor cen, opłat i prowizji bankowych
    Badanie realizowane w cyklu miesięcznym, mające na celu monitorowanie zmian na rynku bankowym w zakresie cen, opłat i prowizji pobieranych przez banki w ramach poszczególnych produktów i usług.
  • Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki Public Relations
    Projekt jest realizowany w cyklu 2-letnim od 2000 roku. Celem badania jest poznanie opinii dziennikarzy na temat polityki informacyjnej banków, jak również oczekiwań dotyczących współpracy z ich biurami prasowymi. Badanie jest istotnym źródłem informacji dla działów PR banków dotyczących prowadzonej polityki komunikacyjnej. W badaniu biorą udział dziennikarze specjalizujący się w tematyce finansowej.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia