Finanse

  • Badanie satysfakcji klientów banków detalicznych
    Badanie "Monitor satysfakcji klientów banków detalicznych" to pierwsze badanie na rynku polskim, w którym sprawdzane są opinie klientów na temat banków, z których korzystają. Badanie obejmuje szereg aspektów satysfakcji klientów, w tym m.in. ocenę wizerunku, punktów styku (oddziału, infolinii, strony internetowej, bankowości internetowej i mobilnej), opłat i prowizji, produktów. Badanie jest realizowane w dwóch falach rocznie.
  • Badanie jakości obsługi na infoliniach banków
    Badanie realizowane od kilku lat w systemie cyklicznym. Obejmuje infolinie 14 największych instytucji bankowych w Polsce. Celem badania jest pomiar jakości obsługi na infoliniach i prowadzonej przez komunikatory internetowe oraz prezentacja poszczególnych wymiarów wpływających na poziom jakości obsługi.
  • Monitor cen, opłat i prowizji bankowych
    Badanie realizowane w cyklu miesięcznym, mające na celu monitorowanie zmian na rynku bankowym w zakresie cen, opłat i prowizji pobieranych przez banki w ramach poszczególnych produktów i usług.
  • Badanie opinii dziennikarzy na temat banków i ich polityki Public Relations
    Projekt jest realizowany w cyklu 2-letnim od 2000 roku. Celem badania jest poznanie opinii dziennikarzy na temat polityki informacyjnej banków, jak również oczekiwań dotyczących współpracy z ich biurami prasowymi. Badanie jest istotnym źródłem informacji dla działów PR banków dotyczących prowadzonej polityki komunikacyjnej. W badaniu biorą udział dziennikarze specjalizujący się w tematyce finansowej.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia