Już niedługo wakacje, a co za tym idzie początek sezonu festiwali i koncertów muzycznych. Okazuje się, że w tym roku największą popularnością na polskim rynku muzycznym cieszą się kobiety. W rankingu najbardziej znanych wokalistek i wokalistów pierwsze cztery miejsca zajmują panie, a w samej pierwszej dziesiątce jest ich aż siedem. Liderką sondażu jest kontrowersyjna piosenkarka Doda – wynika z raportu z najnowszej fali cyklicznego badania Celebrity Monitor 2010 realizowanego na Epanel.pl. 

Z badania przeprowadzonego na Epanel.pl wynika, że w czołówce najbardziej znanych polskich wokalistów i wokalistek królują kobiety. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się Dorota Rabczewska, która zanotowała zdecydowany wzrost popularności w porównaniu z poprzednią falą badania.

Wciąż dużym uznaniem wśród respondentów cieszy się weteranka polskiej sceny muzycznej – Maryla Rodowicz, która zajęła w rankingu drugie miejsce. Na trzecim miejscu uplasowała się natomiast Edyta Górniak. Wokalistka zadebiutowała dwadzieścia lat temu i w tym roku obchodzi jubileusz pracy twórczej.

„Wynik ten nie powinien dziwić. Na polskiej scenie muzycznej od dawna jest więcej kobiet, niż mężczyzn. Odnoszą one też większe sukcesy” – mówi Agnieszka Doktorska, badaczka z ARC Rynek
 i Opinia. „Możliwe jednak, że na wysoką pozycję w rankingu Dody i Edyty Górniak wpływ miały nie tyle sukcesy sceniczne artystek, ile ich burzliwe życie prywatne, które jest szeroko komentowane
w mediach” – dodaje.

Więcej informacji na temat raportu i jego zakupu:

Marcin Powiłański
kom.: +48 602 492 205
marcin.powilanski@arc.com.pl

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia