Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wprowadził od stycznia do swojej oferty nową usługę o nazwie Brand & Celebrity. Polega ona na przygotowaniu eksperckiej analizy pomagającej brand managerom oraz pracownikom agencji reklamowych zoptymalizować dobór celebrytów do celów komunikacji marketingowej.

„Wiele marek w swojej komunikacji marketingowej jest obecnie wspieranych wizerunkowo przez gwiazdy show biznesu lub sportu. Jest to jedna z najbardziej skutecznych form budowania siły marki od strony wzmocnienia pożądanego wizerunku, jak również poprawy sprzedaży. Ogromnym jednak wyzwaniem dla brand managerów oraz pracowników agencji reklamowych jest odpowiedni dobór osób, które będą wykorzystywanie w prowadzonych przez nich kampaniach promocyjnych” – mówi Marcin Powiłański z ARC Rynek i Opinia, jeden z pomysłodawców nowej usługi Brand & Celebrity.
 
Od stycznia 2011 roku instytut ARC Rynek i Opinia wprowadził do swojej oferty nową usługę – Brand & Celebrity. Polega ona na przygotowaniu eksperckiej analizy pomagającej zoptymalizować wybór celebrytów do celów komunikacji marketingowej. Analiza wykorzystuje m.in. szczegółowe dane uzyskane z badania Celebrity Monitor obejmującego ponad 400 gwiazd show biznesu i sportu, które instytut prowadzi od ponad 2 lat.

Usługa składa się z analizy danych dotyczących popularności i wizerunku gwiazd zawartych w raportach badania Celebrity Monitor za okres ostatnich 24 miesięcy, analizy obecności nazwisk kandydatów na celebrytę dla marki w Internecie (online buzz check) oraz specjalnego badania wybranych kandydatów na celebrytę dla marki na grupie docelowej marki (zgodnie z jej pozycjonowaniem).

Więcej informacji na temat usługi i jej zakupu:
Marcin Powiłański
Key Account Manager
marcin.powilanski@arc.com.pl
tel. +48 22 584 85 00

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia