Badania omnibusowe

OMNIBUS CATI


Zapraszamy do skorzystania  z naszej wyjątkowej oferty - badania CATI na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1000 Polaków.


Omnibus CATI w ARC Rynek i Opinia to:

  • możliwość realizacji badania na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie respondentów, bez ponoszenia wysokich kosztów (próba:  1000 dorosłych Polaków o strukturze odpowiadającej strukturze populacyjnej pod względem płci, wieku, a także województwa i wielkości miejscowości zamieszkania)
  • dostęp w praktyce do wszystkich mieszkańców Polski
  • wysoka jakość pomiaru związana z 100% udziałem telefonów komórkowych generowanych losowo - najwyższy jakościowo sposób prowadzenia badań telefonicznych
  • konkurencyjna cena zakupu pytania


Oferujemy atrakcyjne rabaty w przypadku zamówienia większej liczby pytań.


Wyniki badania udostępniamy w postaci czytelnej przeglądarki, umożliwiającej definiowanie przekrojów wyników.


Zapraszamy do kontaktu z nami!
 

Marcin Powiłański
tel.: +48 22 584 85 14
tel.: +48 602 492 205
e-mail: marcin.powilanski@arc.com.pl

Piotr Czyżewski
tel.: +48 22 584 85 08
tel.: +48 605 373 363 
e-mail: marcin.powilanski@arc.com.pl


OMNIBUS CAWI

Zapraszamy do skorzystania z oferty Omnibusa CAWI przeprowadzanego na reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości i region GUS próbie 1000 internautów. Jedno pytanie już od 500 złotych.

Ceny netto poszczególnych pytań:

Pytanie zamknięte jednowyborowe: 500 zł
Pytanie zamknięte wielowyborowe:  570 zł
Pytanie z podpunktami na skali: 500 zł za pierwszy podpunkt i 170 za każdy kolejny
Pytanie otwarte:
                        - bez kodowania                                   500 zł 
                        - z prostym kodowaniem (np. marki)      870 zł
                        - ze złożonym kodowaniem (analiza semantyczna)         1070 zł
                       
W poniższej cenie gwarantujemy tabele Excel, na zamówienie oferujemy również bazę SPSS oraz raport PowerPoint.


Kontakt:

Anna Dąbrowska

e-mail: anna.dabrowska@arc.com.pl

Tel.: 22 584 85 70 

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia