Badania ilościowe

Przeprowadzając badania ilościowe możemy zaproponować Klientom kilka metod badawczych, którymi badanie zostanie zrealizowane:

  • CAPI

    • wywiady wspomagane komputerowo, wykonywane z wykorzystaniem laptopów w domu respondenta, siedzibach firm czy w warunkach central location (dogodne komunikacyjnie miejsce, do którego respondenci są wcześniej zapraszani)
    • możliwość uzupełniania ankiet o dźwięk i wizualizacje
    • możliwość stosowania filtrów, które ułatwiają i przyspieszają wypełnianie ankiety
    • szybszy i bezpieczniejszy przepływ danych
    • kodowanie wyników bezpośrednio po zakończeniu badania

    ARC Rynek i Opinia posiada odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające przeprowadzanie badań CAPI na ogólnopolskiej próbie.

    Wsparcie informatyczne dla badań CATI, CAPI i CAWI zapewnia firma CADAS.

  • CATI

    • badanie telefoniczne wspomagane komputerowo
    • zapewnia szybką realizację oraz bardzo wysoką rzetelność
    • stosowane zarówno w badaniach konsumenckich, jak również w projektach business-to-business
    • własne studio CATI z 50 stanowiskami

    Wsparcie informatyczne dla badań CATI, CAPI i CAWI zapewnia firma CADAS.

  • CAWI

    • ankiety wypełniane za pośrednictwem Internetu
    • ponad 50 tysięcy użytkowników zarejestrowanych na własnym internetowym panelu konsumenckim - epanel.pl
    • możliwość przeprowadzenia badań internetowych na reprezentatywnej próbie
    • możliwość przeprowadzenia badań internetowych z wykorzystaniem baz internautów dostarczanych przez Klienta

    Wsparcie informatyczne dla badań CATI, CAPI i CAWI zapewnia firma CADAS.

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)
W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia