ARC Rynek i Opinia najszybciej rozwijającą się firmą badawczą 2012 roku

Zgodnie z wynikami audytu przychodów firm badawczych w 2012 r. zrealizowanego przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku instytut ARC Rynek i Opinia, odnotowując  wzrost obrotów sięgający 19,9%, był najdynamiczniej rozwijającą się firmą badawczą w Polsce w ubiegłym roku.

"Dwucyfrowy wzrost obrotów naszej firmy jest ogromnym sukcesem, biorąc pod uwagę fakt, że cała branża odnotowała spadek na poziomie 4,9 procent. Wynik ten tym bardziej nas cieszy, że uzyskaliśmy go w trudnych czasach, kiedy wiele firm ograniczało budżety marketingowe, w tym wydatki przeznaczone na badania. Jednocześnie taki rezultat był możliwy do uzyskania dzięki konsekwentnie realizowanej strategii oferowania wysokiej jakości badań, tj. dobrej jakości danych i analiz w połączeniu z elastycznością w podejściu do projektów badawczych, która jest możliwa m.in. dzięki temu, że jesteśmy agencją niezależną, nie powiązaną kapitałowo z żadną siecią. To co dla nas szczególnie ważne to fakt, że wynik ten jest dowodem na to, że Klienci cenią naszą elastyczność, szybkość i kreatywność" - mówi dr Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia


5 firm badawczych o największym procentowo wzroście sprzedaży badań rynku i opinii publicznej w 2012 (w stosunku do roku 2011) wg audytu OFBOR

 
Źródło: OFBOR, 2.04.2013

 

Obraz polskiego konsumenta

Dane z wybranych badań zrealizowanych przez ARC Rynek i Opinia

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)

Niemal połowa internautów (46%) planuje w wakacje uprawiać więcej sportu.

Ponad połowa mieszkańców dużych miast (58%) uważa, że oferta muzeów w Polsce jest atrakcyjna. Muzeum to dla nich przede wszystkim miejsce, w którym można pogłębić swoją wiedzę (54%).

Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej (Internet Banking Monitor)

87% internautów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po Polsce, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze.

Zainteresowanie boksem wśród Polaków rośnie (Sponsoring Monitor)

58% internautów przyznaje, że nie zna aktualnego oprocentowania na lokatach.

Samochód jest uznawany przez internautów za najbardziej komfortowy sposób podróżowania (68%).

Zwiedzanie ciekawych miejsc to wakacyjny priorytet dla zdecydowanej większości (73%) internautów.

Kawiarniom sieciowym przybywa klientów. W ciągu ostatnich czterech lat odsetek osób odwiedzających kawiarnie sieciowe wzrósł z 46% do 53%. (Cafe Monitor 2012)

W kawiarniach sieciowych najczęściej wybieramy kawę latte (Cafe Monitor)
Zamknij
Jeśli:
  • Chcesz sprawdzić, który koncept opakowania Twojego produktu najbardziej podoba się klientom
  • Nie masz pewności, czy nowy produkt przyjmie się na rynku
  • Chcesz się dowiedzieć, która koncepcja reklamowa Twojej firmy będzie najlepiej zauważalna
Skontaktuj się z nami!
Zaplanujemy i przeprowadzimy badanie marketingowe dla Twojej firmy.
Kontakt
zapytania@arc.com.pl
22 584 85 00
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, jeśli chciałbyś otrzymywać
na bieżąco aktualne wyniki badań dotyczących różnych branż.
Dane zostały zapisane
Adres e-mail już istnieje w naszej bazie
Łukasz Mazurkiewicz
Zapraszam do współpracy

Łukasz Mazurkiewicz
Prezes Zarządu
ARC Rynek i Opinia
ARC Rynek i Opinia